آب در لوله کشی روستا‌های دزفول جاری است

مدیر آبفای منطقه دزفول گفت: افت فشار آب در ۲ روستای شهید بهشتی و سبزآب این شهرستان با تلاش نیرو‌های خدمات رفع شد.

مصطفی اسماعیل سالم مدیر آبفای منطقه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به دلیل تداوم افت فشار آب در روستای شهید بهشتی و سبزآب این شهرستان، تعویض الکتروپمپ تاسیسات آب واقع در این روستا‌ها با تلاش تیم بهره برداری در دستورکار قرار گرفت و این مشکل به طور کامل رفع شد.

او افزود: در این عملیات که با همت و تلاش سختکوشان عرصه آب انجام شد، افزود: در روستای سبزآب الکترو پمپ ۲۲ کیلووات این روستا تعویض شد، همچنین در روستای شهید بهشتی الکتروپمپ ۲۲ کیلووات قبلی از مدار خارج و طی عملیاتی ۵ ساعته الکتروپمپ جدید ۳۰ کیلووات نصب شد.

اسماعیل سالم در ادامه به افزایش ذخیره سازی آب در مخازن تصفیه خانه دزفول به بیش از ۸۰ درصد اشاره کرد و بیان داشت: به منظور افزایش میزان آورد آب در مخازن تاسیسات دزفول، عملیات راه اندازی الکتروپمپ چاه شماره ۴ واقع در پارک دولت این شهرستان انجام شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: طی این عملیات که با همکاری تیم بهره برداری و نقلیه صورت گرفت، یک دستگاه پمپ ۹۲ کیلووات در این چاه که قبلاً از مدار خارج شده بود، نصب شد و این چاه وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی قربانی
۱۱:۰۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
خیلی از روستاها آب ندارن، با تانکر آبرسانی میشن، مسئولان همت کنن و سرمایه های مملکت درست خرج کنن، آب به بقیه هم میرسه و کمبود بودجه اتفاق نمیوفته، میگن بخش غیزانیه هم هنوز مشکل داره، چرا کار اونا تمام نمیشه، بیچاره ها گناه دارن