تساوی هندبالیست‌های سنگ آهن بافق و کربنات سدیم فیروز آباد

سنگ آهن بافق با کسب رده سوم گروه M، دور گروهی لیگ برتر هندبال بانوان را به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رییس هیات هندبال استان فارس گفت: در دیدار دوم روز سوم دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم سنگ آهن بافق مقابل کربنات سدیم فیروز آباد به نتیجه تساوی ۲۳-۲۳ رسید.

او افزود: با پایان دیدار‌های دور برگشت مرحله دوم در گروه M، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تاسیسات دریایی تهران با کسب ۱۲ و ۷ امتیاز به جمع چهار تیم پایانی راه یافتند و تیم‌های سنگ آهن بافق و کربنات سدیم فیروز آباد با ۳ و یک امتیاز باید برای کسب مقام پنجم تا هشتم به مصاف تیم‌های سوم و چهارم گروه N بروند.

رییس هیات هندبال استان فارس گفت: در نیمه نخست دیدار دوم امروز تیم سنگ آهن بافق با نتیجه نزدیک ۱۲-۱۱ کربنات سدیم فیروزآباد را شکست داد و در نیمه دوم هندبالیست‌های فیروزآبادی در حالی که تا ثانیه‌های پایانی ۲۳-۲۲ از حریف عقب بودند با زدن گل ۲۳، نتیجه کار به تساوی کشاندند و نخستین امتیاز خود را در مرحله دوم این رقابت‌ها به دست آوردند.

دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور تا روز جمعه ۲۴ بهمن به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی شیراز ادامه دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار