دهه فجر با افتتاح و آغاز اجرای ۴۵ طرح برای گناوه همراه بود

بهره برداری و اجرای ۴۵ طرح با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر استاندار بوشهر به گناوه آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به مناسبت دهه فجر بهره برداری و اجرای ۴۵ طرح با اعتبار نزدیک به ۱۲۰ میلیارد تومان در شهرستان گناوه شروع و تعدادی از این طرح‌ها  با حضور استاندار بوشهر افتتاح یا اجرای آن آغاز شد.

افتتاح پل شهید حاج قاسم سلیمانی (پل خور) گناوه و مدرسه ۶ کلاسه دخترانه شهید احمدزاده روستای چهارروستایی از توابع بخش ریگ شهرستان گناوه در زمینی به مساحت ۷۲۰ متر مربع و اعتبار ۳۷ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها بود.


بیشتر بخوانید


همچنین اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب مناطق ساحلی و شیلات گناوه به طول ۱۶ کیلومتر، برای استفاده ۲۵۰۰ مشترک، آغاز شد.

این طرح ظرفیت جمع آوری و انتقال فاضلاب به میزان دو هزار و ۳۰۰ مترمکعب در شبانه روز را دارد و برای اجرای آن ۴۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

گناوه در حد نامش باید توسعه پیدا کند

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، در مراسم افتتاح و آغاز اجرای طرح‌های گناوه گفت: گناوه نامی آشنا برای ملت ایران است و متناسب با این نام باید برای توسعه این شهرستان اقدام کنیم.

او، با اشاره به ظرفیت‌های بندر گناوه در عرصه‌های گردشگری و تجاری افزود: پل شهید سلیمانی ظرفیت جدیدی برای توسعه گردشگری گناوه ایجاد کرده است.

استاندار بوشهر با قدردانی از شورا و شهرداری گناوه ادامه داد: یکی از مشکلات گناوه ورودی این شهر است که عملیات اجرایی ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفته و با سرعت خوبی در حال اجرا است.

کسانی که در آمریکا منتظر مذاکره با ایران بودند با ذلت رفتند

گراوند عنوان کرد: تعهد دیگر ما به گناوه تکمیل جاده ساحلی ریگ به گناوه است که این طرح مهم را هم تکمیل خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه همه این طرح‌های عمرانی در شرایط سخت مالی و تحریم‌ها عملی شده‌اند، بیان کرد: کسانی که در آمریکا منتظر مذاکره با ایران بودند با ذلت و خواری رفتند و به تاریخ پیوستند، مردم ما شرایط سختی را تحمل کردند و با غیرت خود سردمداران استکبار را به زانو در آوردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.