قنبری مطرح کرد؛

آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها

رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص جزئیات روند واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قنبری، رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص  جزئیات واگذاری سرخابی‌ها گفت : اولین شرکتی که واگذار خواهد شد پرسپولیس است چون اطلاعات این باشگاه دقیق تر بوده و رسیدگی ها کامل شده است.

او افزود: حساب های باشگاه استقلال هم در جریان رسیدگی است و این شرکت هم با وقفه یک هفته ای پس از پرسپولیس واگذار می شود. قرار بود این واگذاری ها در دهه فجر انجام بگیرد اما می خواهیم واگذاری را با دقت انجام دهیم و گرفتار عجله و اشتباه نشویم.

رئیس سازمان خصوصی سازی بیان کرد: شفافیت حساب های شرکت ها را سازمان حسابرسی بررسی می کند و بعد از تایید به سازمان بورس ارائه می کند. حساب های قبلی تایید شده و اخیرا حساب های ۶ ماهه از آن ها خواسته شده که به زودی تایید می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
واگذاری همان وضعی را پیدا خواهد کرد که درچند ده سال گذشته پیداکرده است مانند اینکه : خریداران اهلیت ندارند، قیمت گذاری مناسب نیست، این دوتیم برای سرکارگذاشتن جوانها ابزار مناسبی هستند واگرواگذارشوند هواداران سکته ناقص می زنند، لابی های دولتی ومجلسی به مصلحت نمی دانندومخالفند و.....ده ها بهانه دیگرتااین دوزالو بمانند واز پیکره بیت المال تغذیه کنند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۳۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
امیدواریم این دروغ بزرگ که حدود بیست سال است برسرزبان مسئولان مربوطه جاری می شود راست از آب دربیاید.اما باورنمی کنم که آرمیدگان برسرسفره بیت المال که هرسال بدون زحمت میلیاردها تومان ازکیسه فقرابرمی دارند وخرج ریخت وپاش برای باد هوا می کنند به آسانی زیرباراین واگذاری بروند، چند روز دیگر بهانه های پوچی مانند اهلیت نداشتن خریدار، برزمین خوردن این دوتیم و سکته ناقص هواداران، و.....شروع می شود واین تصمیم نیز به همان سرنوشتی دچار می شود که تصمیمات قبلی گرفتارشد.مسئولان یکباربرای همیشه این غده های سرطانی راازپیکره بیت المال بکنند تابلکه نان شب محرومان وفقراتامین شود.
آخرین اخبار