رئیس دیوان محاسبات کشور مطرح کرد؛

ضرورت روشنگری در برابر سیاه نمایی ها /سامان دهی اقتصاد از اولویت های سال آینده است

بذرپاش گفت:باید با روشنگری، سیاه نمایی‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور امشب در مراسم جشن انقلاب مسجد چهارمردان استان قم گفت: مشارکت مردم در انتخابات، روشنگری نخبگان و سرو سامان دادن به اوضاع اقتصادی، اولویت‌های اصلی کشور در سال آینده است.

او با اشاره به دستاورد‌های انقلاب در ۴۲ سال گذشته افزود: باید با روشنگری سیاه نمایی‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد.


رئیس دیوان محاسبات کشور بر ضرورت آسیب شناسی اوضاع کشور تاکید کرد و گفت: صحبت‌ها و اظهار نظر‌های عده‌ای در کشور نباید طوری جلوه کند که فساد به صورت سیستماتیک در کشور وجود دارد در صورتی که این‌ها آسیب هاو مشکلاتی است که باید رفع شوند.


بذر پاش با اشاره به وجود ۲ دیدگاه در آستانه انتخابات افزود: جریانی با نگاه به درون و ظرفیت‌های داخل در مقابل جریان غرب گرا صف آرایی کرده که باید در ماه‌های آینده منتظر دستاوردسازی‌های کاذب غرب گرا‌ها باشیم.


رئیس دیوان محاسبات کشور وابستگی به درآمد‌های نفتی بالا، آزاد سازی نرخ ارز، انتشار اوراق مشارکت و برداشت از صندوق توسعه ملی را نقاط ضعف بودجه ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: فروش ۱۲۵ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت، افزایش غیر واقعی سهم نفت در بودجه، باعث تورم بیشتر برای سال ۱۴۰۰ می‌شد که اقتصاد کشور توان تحمل این مقدار تورم را نداشت.


بذرپاش با اشاره به ضرورت بازسازی اقتصادی افزود: در سالی که انتخابات برگزار می‌شود باید قدرت خرید مردم با سیاست‌های ثبات ساز افزایش یابد.

او  لبیک عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب را چاره ساز مشکلات کشور دانست و گفت: وقتی شاخص‌های اعلامی رهبری با انتخاب‌ها و تصمیم‌هایی که توسط مردم و مسئولان گرفته می‌شود با راهبرد‌های اعلام شده فاصله وجود داشته باشد، باعث مشکلات کنونی کشور می‌شود.


بذرپاش با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور افزود: وجود مشکلات دلیلی بر کوتاه آمدن و سکوت انقلابیون نیست و با همراهی با رهبر معظم انقلاب می‌توان انقلاب را در ریل اصلی خود قرار داد.

او با تاکید بر این که تمامی جوانان امروز پس از انقلاب رشد و تربیت یافته اند ،گفت: وجود شایعات و شبهات در فضای رسانه‌ای نباید دلیلی بر یاس و ناامیدی جوانان و عقب نشینی در برابر دشمنان شود.


رئیس دیوان محاسبات کشور رد شدن بودجه در مجلس را اقدامی کارشناسی دانست و گفت: امیدواریم دولت با ارائه بودجه بهتر باعث افزایش آرامش اقتصادی و امیدواری و نشاط در سال ۱۴۰۰ شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سیاه نمایی چیه واقعیت مشکلات اقتصادی
آخرین اخبار