بهره برداری از ۴ طرح تولیدی در شهرک صنعتی شیراز

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ۴ طرح تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور استاندار فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها، گفت: ۲۵ طرح عمرانی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان با اعتبار ۳هزار میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

احد فتوحی افزود: این ۴ واحد تولیدی در مجموع با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی راه‌اندازی و با بهره برداری از آن‌ها برای ۸۰نفر اشتغال زایی شده است.

او اظهار کرد: واحد تولید کارتریج لیزری به عنوان اولین و بزرگترین کارخانه تولید کارتریج لیزری در جنوب کشور با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵ نفر، واحد تولید نایلون و نایلکس با سرمایه گذاری ۸۰میلیارد ریال و اشتغال ۱۸ نفر، واحد تولید نوشابه گازدار انرژی‌زا با سرمایه گذاری ۲۰میلیارد ریال و اشتغال ۴۰ نفر و واحد برنج کوبی با سرمایه گذاری ۳۵میلیارد ریال و اشتغال ۱۰ نفر، چهار واحدی بود که امروز به بهره برداری رسیدند و فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: با بهره برداری از طرح‌های تولیدی و صنعتی برای ۱۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

او با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی مولود انقلاب شکوهمند اسلامی هستند، گفت: در استان فارس از ابتدای انقلاب تاکنون ۶۱ شهرک یا ناحیه صنعتی ایجاد و مورد بهره برداری قرار گرفته و عملیات اجرایی ۳ناحیه صنعتی نیز در حال انجام است.

فتوحی گفت: شهرک‌های صنعتی در فارس با جذب بیش از ۷هزار سرمایه گذار در قالب طرح‌های صنعتی، تولیدی، صنفی و کارگاهی و فعالیت افزون بر ۳۳۳۰واحد صنعتی فعال با بیش از ۴۰ هزار فرصت شغلی نقش مهمی در توسعه صنعتی ایفا کرده که امیدواریم در آینده و با بهره برداری از واحد‌های صنعتی در حال ساخت ظرفیت اشتغال افزایش قابل توجهی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار