اهداء ۴۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌ های جوان

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه فجر ۴۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح به زوج‌های جوان استان اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین سری جهیزیه به زوج های جوان در استان اهداء شد و تلاش می شود تا پایان امسال ۴۰۰ سری جهزیه دیگر نیز بین زوج های جوان در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان توزیع شود.

مثنوی با اشاره به اینکه در هفته بسیج امسال ۷۱۵ سری جهیزیه بین زوج های جوان در استان توزیع شد، افزود: توزیع جهیزیه  بین زوج های جوان در سطح استان  با هدف تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان صورت می گیرد.

او بیان کرد: در سفر  پارسال فرمانده کل سپاه پاسداران به کهگیلویه و بویراحمد برنامه های بسیار خوبی در حوزه های مختلف از جمله آبرسانی به مناطق محروم در بخش شرب و کشاورزی, کمک به زوج های جوان, ساخت مساجد,  توسعه زیر ساخت های فرهنگی و توجه به دهستان های با محرومیت بالا به تصویب رسید.

مثنوی همچنین با اشاره به توزیع کمک های مومنانه، گفت: در ایام کرونا ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و فرهنگی در سطح استان توزیع شده است.

 آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در دوران ستم شاهی ملت ایران تحقیر می شد اما امروز به برکت نظام اسلامی ملت ایران عزت یافته است.

حسینی افزود: چنانچه استکبار در گذشته حکومتی را ساقط می کرد امروز دیگر این توان را ندارد و استکبار و آمریکا ذلیل شده اند.

او با اشاره به اینکه دشمنان در مقابل ملت ایران زانو زده اند بیان کرد: آمریکا دیگر ابر قدرت نیست و هیمنه پوشالی اش فرو ریخته است .

حسینی با تجلیل از سپاه فتح استان و نهادهایی که در امر اهدای جهیزیه نقش دارند، گفت: اهدای جهیزیه یک کار ارزشمند است و ازدواج به عنوان یک پیوند الهی باید در جامعه اسلامی رونق پیدا کند.

او به آثار و برکات ازدواج در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: در سایه  ازدواج برکات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای کشور اتفاق می افتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.