مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس خبرداد:

ترانزیت دو سوم کالا‌ها و تجارت کشور از مرز سرخس

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: در سال جهش تولید در سه ماه گذشته عملیات اجرایی ۲۰ پروژه مهم در منطقه ویژه اقتصادی سرخس کلنگ زنی شده است.

صادقی گلمکانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس در مراسم کلنگ زنی یک واحد تولیدی تامین واگن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بر اساس نیاز منطقه و با هدف اشتغال زایی برای جوانان، اقدام به جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای احداث واحد‌های تولیدی کرده ایم.

او با بیان اینکه تامین واگن یکی از مشکلات اساسی در کشور است افزود: در همین زمینه اقدام به جذب سرمایه گذار برای تامین واگن و افزایش حجم ترانزیت و صادرات در منطقه ویژه اقتصادی سرخس نموده ایم که این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع کلنگ زنی و با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال شروع به عملیات اجرایی کرده است.
بیشتر بخوانید

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس ادامه داد: در فاز نخست این طرح ۵۰ نفر به طور مستقیم و ۱۰۰ نفر به طور غیرمستقیم مشغول بکار خواهند شد.

صادقی گلمکانی بیان کرد: دو سوم حجم ترانزیت کالا‌ها و تجارت کشور از مرز سرخس صورت می‌گیرد و ما باید بتوانیم سرعت و دقت کار را بالا ببریم که این واحد تولیدی با جذب سرمایه گذار با هدف ایجاد خطوط ریلی در منطقه ویژه اقتصادی فعال شد.

انتهای پیام// م.ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.