در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

معرفی استعداد‌های شناخته نشده در جشنواره موسیقی فجر بهترین رویکرد است

قاسم افشار خواننده پاپ درباره افزایش ارتقای سطح موسیقی ایران با استفاده از بستر جشنواره موسیقی فجر گفت.

قاسم افشار، خواننده پاپ و یکی از شرکت کنندگان در سی و ششمین دوره جشنواره موسیقی فجر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پخش مجازی آثار خوانندگان پاپ گفت: با در نظر گرفتن کرونا و شمار مبتلایان به این بیماری، هر چه قدر تعداد این برنامه‌های به صورت مجازی زیاد شود، بهتر است.

وی درباره نحوه فیلمبرداری از کنسرت توضیح داد: قرار است پنج تا شش دوربین فیلم برداری از کنسرت را بر عهده داشته باشند.

افشار درباره نبودن شور جمعیت داخل سالن برای کنسرت بیان کرد: طبعا برنامه‌هایی که برگزار می‌شود با شور جمعیت تفاوت زیادی دارد و دوست دارم جمعیت هم باشد، اما وقتی نیست چه می‌شود کرد.

وی درباره تفاوت جشنواره موسیقی دوره سی و ششم فجر با سالیان گذشته توضیح داد: ادوار گذشته جشنواره بین ده تا پانزده روز بود، اما امسال هم تعداد اجراها، تعداد خوانندگان و هم تعداد روز‌ها کاهش یافته است.

این هنرمند درباره اجرا با حضور محدود تماشاگر گفت: من تصمیم گیرنده در این امر نیستم و بر عهده مسیولان امر است. اما گویا قرار است در تالار وحدت که گنجایش ۸۰۰ نفر را دارد، اجرا برای۱۵۰ تا ۲۰۰ تماشاگر را داشته باشیم.

افشار درباره کمک جشنواره موسیقی فجر به افزایش ارتقای سطح موسیقی ایران توضیح داد: بهتر است در جشنواره موسیقی فجر علاوه بر استفاده کردن از چهره‌های مطرح موسیقی، از چهره ناشناخته نیز بهره جویند؛ زیرا این کار باعث مطرح شدن استعداد‌های نو اما ناشناس می‌شود.

خواننده پاپ درباره اجرای قطعات نیز گفت: زمان اجرای من در موسیقی فجر این دوره، پنجاه دقیقه است. قرار است چهار تا پنج قطعه اجرا داشته باشم که قطعات "وقت پرنده ها"، قطعه " آرامش" که ۲۵ روز پیش منتشر شد، قطعه" آهنگ جوانی" و قطعه "دل نگران" اجرا خواهند شد.

وی در پایان درباره کار‌های آتی خود گفت: قرار است دو قطعه جدید در آینده نزدیک منتشر شود که فعلا در مرحله تنظیم به سر می‌برند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار