دبیرانجمن قلم ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لیست کتاب ها به انجمن قلم ایران نرسیده است

تجار گفت:مقدمات برگزاری جایزه ادبی قلم زرین فراهم شده و منتظرهستیم لیست کتاب‌های منتشرشده را از موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران دریافت کنیم

 

راضیه تجار دبیرانجمن قلم ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جایزه ادبی قلم زرین گفت: مقدمات برگزاری جایزه ادبی قلم زرین فراهم شده است. منتظرهستیم لیست کتاب‌های منتشرشده در سال جاری را از موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران دریافت کنیم اما به دلیل برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران هنوز این لیست را دریافت نکرده ایم.


بیشتربخوانید



وی افزود: داوران جایزه ادبی قلم زرین مشخص شده اند. پس از اینکه لیست کتاب‌های منتشرشده در سال جاری به دست ما رسید ریزش اولیه آثار در جایزه ادبی قلم زرین مشخص می‌شود.هم اکنون از طریق رسانه‌ها در زمینه برگزاری این جایزه ادبی اطلاع رسانی کردیم.همچنین از ناشران خواستیم کتاب‌های منتشرشده خود را در سال ۹۹ برای داوری در جایزه ادبی قلم زرین به دبیرخانه این رویداد ادبی ارسال کنند.

دبیرجایزه ادبی قلم زرین ادامه داد: امسال دوره نوزدهم جایزه ادبی قلم زرین را برگزار می‌کنیم؛استمرار ویژگی این جایزه ادبی است.در ابتدا آثار را در سه شاخه اولیه شعر، داستان و نقد و پژوهش بزرگسال برگزار می‌کردیم و پس از آن بخش‌های شعر و داستان کودک و نوجوان به این رویداد ادبی افزوده شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار