افتتاح پروژه گازرسانی به ۳ روستای شهرستان مشگین شهر

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از افتتاح پروژه گازرسانی به ۳ روستای شهرستان مشگین شهر همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی در مشگین شهر گفت: شهرستان مشگین شهر به لحاظ توسعه شبکه‌های گازرسانی و پروژه‌های در دست اجراء به عنوان یکی از بزرگترین کارگاه‌های گازرسانی در استان مطرح می‌باشد و خدمات ارزشمند شرکت گاز در گازرسانی به روستا‌ها و ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای توسعه صنعتی در این شهرستان نسبت به سایر مناطق استان چشمگیر می‌باشد.

او افزود: پروژه گازرسانی به روستا‌های خانم علیلو، مسدرق و لنج آباد با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی بیش از ۷۰ خانوار روستایی شهرستان مشگین شهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در رابطه با حجم عملیات شبکه گذاری به منظور گازرسانی به این روستا‌ها گفت: پروژه گازرسانی به این ۳ روستا با ۱۰ کیلومتر شبکه گذاری به بهره برداری رسید که با احتساب این میزان؛ حجم شبکه گذاری در سطح شهرستان از ابتدا تاکنون به بیش از ۱۶۴۰ کیلومتر می‌رسد.

اسماعیلی در پایان میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستا‌های این شهرستان را ۹۲ درصد عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از سایر پروژه‌های در دست اجراء تا پایان سال ۱۴۰۰ شهرستان مشگین شهر از لحاظ گازرسانی جزء شهر‌های سبز استان اردبیل خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.