تشدید تدابیر امنیتی در کنگره آمریکا در آستانه استیضاح ترامپ

چند ساعت مانده به آغاز جلسه استیضاح دونالد ترامپ، ساختمان کنگره آمریکا و پایتخت این کشور بار دیگر شاهد برقراری تدابیر امنیتی شدید است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، در آستانه برگزاری جلسه استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تدابیر امنیتی شدیدی در کنگره آمریکا اجرایی شده است.

دومین روند استیضاح رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است در میانه تدابیر شدید امنیتی در کنگره از هراس حوادث مشابه ۶ ژانویه و یورش حامیان ترامپ برگزار شود.

بنا به نوشته سی ان ان، اعضای گارد ملی آمریکا در قسمت بیرون کنگره در حال گشت زنی هستند. همچنین در برخی نقاط در قسمت بالایی نرده‌های ۸ فوتی سیم‌های خاردار نصب شده است. در درون ساختمان کنگره نیز مدیران استیضاح تحت تدابیر امنیتی و حفاظتی به سمت ساختمان سنا، محل برگزاری جلسه استیضاح خواهند رفت. دسترسی به کنگره هم مانند روند استیضاح اول ترامپ به شدت کنترل خواهد شد.

تشدید تدابیر امنیتی در کنگره آمریکا در آستانه استیضاح ترامپ

تشدید تدابیر امنیتی در کنگره آمریکا در آستانه استیضاح ترامپ

علاوه بر این با توجه به احتمال بروز ناآرامی و خشونت از سوی افراط گرایان داخلی، تدابیر امنیتی در پایتخت آمریکا در بالاترین سطح خود قرار دارد. مقامات اجرای قانون فدرال می‌گویند در حال حاضر هیچ تهدید خاص و قابل توجهی را علیه ساختمان کنگره شاهد نیستند، اما نهاد‌های امنیتی از جمله اف بی آی و وزارت امنیت داخلی همچنان بالاترین سطح هشدار امنیتی خود را حفظ خواهند کرد.

ترامپ به نزدیکانش گفته در جلسه استیضاح تبرئه خواهد شد و در آن سوی میدان دموکرات‌ها در اندیشه پیچیدن نسخه سیاسی او برای همیشه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار