گوشی Galaxy A52 5G با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر عرضه می‌شود

اطلاعات منتشر شده از گوشی Galaxy A52 5G بخش عمده‌ای از مشخصات سخت افزاری این گوشی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ گوشی‌های ارزان قیمت و میان رده‌ای را تولید می‌کند که این تلفن‌ها نیز از نسل پنجم فناوری استفاده می‌کنند.

گوشی Galaxy A52 5G یکی از همین دستگاه های جدید است که به تازگی، یک مانع نظارتی دیگر را رد کرده و اکنون چراغ سبز FCC را دریافت کرده است. این آزمایشگاه دو مدل SM-A526B و A526DS را آزمایش کرده، تنها تفاوت آن‌ها در این است که «B» یک مدل تک سیم کارت است، در حالی که «DS» دو سیم کارت است. به غیر از این مورد، دستگاه‌ها یکسان هستند.


بیشتر بخوانید


باتری این دستگاه‌ها ۴۵۰۰ میلی آمپری است. شارژر آن از نوع EP-TA200 است که یک شارژر کاملا معمولی ۱۵ وات است. اطلاعات این گوشی به طور گسترده درز کرده و گفته شده که به تراشه Snapdragon 750G برای اتصال 5G مجهز است، به علاوه گواهینامه‌های بلوتوث و Wi-Fi این گوشی نیز منتشر شده است. صفحه این گوشی نیز AMOLED 6.5 اینچی است، ولی هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین‌ها موجود نیست. به هر حال، نسخه 4G این گوشی نیز وجود خواهد داشت، که از Snapdragon 720G استفاده خواهد کرد.

گوشی Galaxy A52 5G با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر عرضه می‌شود

گفته می‌شود قیمت‌های این گوشی در اروپا از ۴۶۰ یورو برای یک تلفن ۶/۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود و برای یک دستگاه ۸/۲۵۶ گیگابایتی تا ۵۱۰ یورو افزایش می‌یابد. تست‌های FCC شامل کارت microSD است، بنابراین فضای ذخیره سازی قابل ارتقا خواهد بود. این قیمت برای مدل 5G است، البته مدل 4G ارزان‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار