نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

ظهور حاج قاسم سلیمانی معجزه اندیشه امام خمینی (ره)بود

قاضی زاده هاشمی گفت: مکتب انسان ساز اسلام است که می‌تواند حاج قاسم‌ها را در جامعه تربیت کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، قاضی زاده هاشمی،نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن انقلاب مسجد چهارمردان قم ادامه راه مسیر انقلاب را نیازمند آسیب شناسی و اصلاح مسیر دانست و گفت: برای تحقق اهداف انقلاب در گام دوم نیازمند روش تازه در اداره کشور هستیم.

او  با بیان این که باید گام‌های مردمی در عرصه‌های اقتصاد برداشته شود تاکید کرد در صورت مردمی کردن اقتصاد در این عرصه هم مشکل کشور در گام دوم حل خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی وظیفه مسئولان نظام اسلامی را خدمت به مردم و پیاده کردن احکام الهی عنوان کرد و افزود: بر اساس آموزه‌های اسلامی مسئولان علاوه بر مدیریت اقتصاد، اجتماع و فرهنگ مردم باید زمینه‌های حکمرانی خوب را در کشور فراهم کنند.

نایب رئیس مجلس با اشاره به موفقیت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های سازندگی، صنعتی ،فرهنگی و اجتماعی گفت: بر اساس اعلام رهبر معظم انقلاب ما هنوز نتوانسته ایم دولت اسلامی تشکیل دهیم که مسیر مراحل آن باید محقق شود.

قاضی زاده هاشمی افزود: اکنون ۲ سال است که بیانیه گام دوم انقلاب صادر شده است و نقطه آرمانی این بیانیه تشکیل دولت مهدوی است که باید در گام دوم مقدمات آن را فراهم کنیم.

او  با اشاره به این که امروز شاهد گسترش اندیشه امام خمینی (ره) از غرب آسیا تا آمریکای جنوبی هستیم،گفت: رمز ظهور و ماندگاری این اندیشه ، اسلام ناب محمدی است.

قاضی زاده هاشمی ظهور حاج قاسم سلیمانی را معجزه اندیشه امام خمینی (ره)عنوان کرد و افزود: مکتب انسان ساز اسلام است که می‌تواند حاج قاسم‌ها را در جامعه تربیت کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار