واکنش توخل به جذب هالند و اوپامکانو

سرمربی آلمانی تیم فوتبال چلسی درباره شایعات نقل و انتقالاتی این تیم توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، توماس توخل، سرمربی تیم فوتبال چلسی اعلام کرده است که علاقه هواداران تیمش به جذب برخی ستاره‌ها را درک می‌کند، اما در عین حال تصریح کرده که نمی‌تواند درباره بازیکنانی که با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند، صحبت کند.

سرمربی آلمانی در ژانویه جایگزین فرانک لمپارد شد و امیدوار است در نقل و انتقالات تابستانی باشگاه، بتواند بازیکنان مدنظرش را جذب کند.

از ارلینگ هالند به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالاتی چلسی برای تقویت خط حمله نام برده می‌شود و بر اساس گزارش‌ها دایوت اوپامکانو، مدافع میانی لایپزیگ هم مد نظر توماس توخل قرار گرفته است.

با این حال توماس توخل تا کنون واکنش دقیقی نسبت به این شایعات نشان نداده است و در این باره اظهار کرد: من می‌توانم علاقه هواداران به جذب بازیکنان مطرح را درک کنم، اما اکنون ماه فوریه و تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی زمان زیادی باقی مانده است.

توخل در ادامه گفت: همان طور که من را می‌شناسید، درباره بازیکنانی که با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند صحبت نمی‌کنم؛ زیرا این کار بی احترامی به تیم‌های دیگر است و با چنین صحبت‌هایی به بازیکنان خودمان هم بی احترامی می‌شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: ما ابتدا به دنبال پیشرفت مدافعان میانی و مهاجمان تیم خودمان هستیم تا آن‌ها را به آمادگی ۱۰۰ درصدی برسانیم و درباره مسائل دیگر هم پشت در‌های بسته تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار