تمدید قرارداد توخل در گروی رساندن چلسی به لیگ قهرمانان اروپا

سرمربی جدید تیم فوتبال چلسی در صورتی روی نیمکت این تیم باقی خواهد ماند که بتواند آبی پوشان را در ۲ فصل پیش رو به لیگ قهرمانان اروپا برساند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برکناری فرانک لمپارد از هدایت تیم فوتبال چلسی، توماس توخل سرمربیگری چلسی را بر عهده گرفت.

توخل پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل برنلی به قرارداد ۱۸ ماهه خود با آبی پوشان لندنی واکنش نشان داد و گفت: در ابتدا این موضوع نگران کننده بود و من از خودم می‌پرسیدم فقط ۱۸ ماه!؟ با این حال کمی فکر کردم و دیدم که اگر پیشنهاد ۴ ساله هم به من بدهند، باز هم می‌توانند من را اخراج کنند.


بیشتر بخوانید


ظاهرا رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی از پرداخت غرامت‌های ۲۶.۶ و ۲ میلیون پوندی به ۲ سرمربی قبلی تیمش درس عبرت گرفته است و قصد دارد قرارداد سرمربی آلمانی را در صورتی تمدید کند که چلسی با هدایت توخل بتواند در ۲ فصل آینده جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

در صورتی که توخل بتواند چلسی را پس از ۹ سال، به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند؛ قرارداد جدیدی با او منعقد خواهد شد که مدت و ارزش بیشتری برای سرمربی آلمانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار