شرکت نیسان در ساخت خودرو اپل همکاری خواهد داشت

شرکت نیسان به طور رسمی آمادگی خود برای همکاری با اپل در ساخت خودرو را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه، شرکت خودروسازی نیسان اعلام کرد در حال مذاکره با اپل بر سر خودروی جدید آن‌ها است، هیوندای و کیا اعلام کردند گفت هیچ مذاکره‌ای با اپل ندارد و تمامی اطلاعات منتشر شده از این دو شرکت شایعه هستند. هنوز دلیل این موضوع مشخص نیست  اما اگر این موضوع به دلیل اختلاف داخلی یا چیز دیگری باشد، مطمئنا اپل در تامین شریک دیگری برای پروژه، مشکلی نخواهد داشت.

همکاری شرکت اپل با خودروسازهای ژاپنی

بعد از اینکه یکی از روزنامه نگاران در مورد همکاری اپل با نیسان سوال کرد یکی از مسئولان این شرکت گفت همکاری با اپل امکان پذیر است. علاوه بر این، برخی از تحلیلگران صنعت پیشنهاد می‌کنند که همانند سایر محصولات خود، اپل به دنبال بیش از یک تامین کننده باشد. در حال حاضر اپل در حال مذاکره با سایر خودروسازان ژاپنی و دیگر خودروسازان است.

با افزایش گمانه‌زنی‌ها، شرکت‌های فورد (Ford)، ژنرال موتور (General Motors)، تسلا (Tesla)، هوندا (Honda)، نیسان (Nissan) و استلانتیس (Stellantis) که از ادغام دو شرکت فیات کرایسلر (Fiat Chrysler) و پی‌اس‌ای (PSA) به وجود آمده، گزینه‌های بالقوه‌ای برای همکاری با اپل هستند.خودرو اپل

چرا اپل تمایلی برای همکاری با هیچ‌کدام از شرکت های دیگر را ندارد؟

آیا اپل حاضر است تخصص خود در زمینه‌ فناوری را با یک شرکت تولیدکننده خودرو به اشتراک بگذارد یا خیر؟ این مزیت بزرگی در عرصه رقابت برای تولید خودرو‌های برقی خودران خواهد بود، که از فناوری‌هایی مثل اینترنت ۵G و رایانش ابری بهره ببرند. اما اشتراک دانش شاید آن چیزی نباشد که اپل در ذهن دارد.

اپل به شرکت همکار خود هیچ کمکی نخواهد کرد، اپل هیچ چیز را به اشتراک نخواهد گذاشت و شاید تنها مزیت کار با اپل، افزایش تولید باشد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار