نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی مطرح کرد؛

لزوم پرهیز از دلبستگی به دشمنان انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی گفت: وحدت کلمه را باید حفظ کنیم و نباید فریب دشمن را خورد و دلبسته دشمنان نباشیم و با جدیت از این مساله پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی  نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: تا زمانی که به خداوند اتکا کنیم، خداوند متعال نیز نصرت خود را بر ما بندگان نازل می‌کند.

او با اشاره به نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب و کشور، ادامه داد: در ابتدای آمریکا و استکبار به دنبال ارتش بوده و در این مساله نیز دچار اشتباه و خطای محاسباتی شدند و با بیعت ارتش با رهبری در نهایت کودتای دشمنان نافرجام ماند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، افزود: حضور مردمی در مراسم ٢٢ بهمن نشان از اقتدار مردمی بود و این اقتدار را به رخ کشید.

او با اشاره به فرارسیدن ماه رجب، گفت: ماه رجب، ماه پربرکتی است و با ورود این ماه مؤمنان باید خود را آماده ماه مبارک رمضان کنند و در این ماه برکات خداوند بر بندگان بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه مساله تهمت در جامعه جمع شود، افزود: باید مساله غیبت در جامعه نشود و در زندگی دیگران نباید تجسس کرد و باید عیب‌های دیگران را نیز پوشاند.

امام جمعه ارومیه به اشاره به اینکه رفتار نیک در جامعه باید ترویج یابد، بیان کرد: باید خوبی‌ها و نیکی‌ها دیگران را در جامعه بازگو کنیم و عیب دیگران را بپوشانیم.

او اظهار داشت: امر به معرف و نهی از منکر در دین ما مساله مهمی است و مؤمنان باید امر به معروف و نهی از منکر کنند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.