امام جمعه فهرج:

بزرگ ترین راه مبارزه با آمریکا، کار کردن در کشور است

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: کار، تلاش و مجاهدت برای رونق اقتصادی و رفع گره‌های امور معیشت مردم ، بزرگ ترین راه مبارزه با آمریکا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی، امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه های این هفته نماز جمعه فهرج راه‌های مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا را برشمرد و گفت: مبارزه قاطع و فراگیر با مفاسد اقتصادی، مبارزه با خوی اشراف گری، صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف، استفاده از کالای داخلی، جهاد، اشتغال زایی و تقویت پول ملی از راه‌های مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا است. 

او در ادامه با اشاره به اینکه بزرگ ترین راه مبارزه با آمریکا کار کردن در کشور است، افزود: کار،  تلاش و  مجاهدت برای اصلاح امور کشور بزرگ ترین راه مبارزه با آمریکا است. 

 حجت الاسلام آقا ملایی بیان کرد: دشمنان نمی خواهند مسئولان و بخش‌های مختلف برای ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد و باز کردن گره‌های امور معیشت مردم و رونق دادن به اقتصاد کشور کار و تلاش کنند؛ اما مسئولان باید برای ایجاد اشتغال و باز کردن و رونق اقتصادی کشور تلاش کنند. 

او تصریح کرد: کار، تلاش و مجاهدت برای رونق اقتصادی و رفع گره‌های امور معیشت مردم، بزرگ ترین راه مبارزه با آمریکا است و آمریکایی‌ها همواره نمی خواهند گره‌های این کشور رفع شود و می خواهد همیشه مردم با مشکلات روبرو باشند . 

خطیب جمعه فهرج تصریح کرد: آمریکایی‌ها نمی خواهند ما  روی پای خود بایستیم و  امروز مشکلات ما از کم کاری است. 

او همچنین بر تقویت اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و خواستار برخورد قاطع و فراگیر با مفاسد اقتصادی در کشور شد و با اشاره به بیانات ولی امر مسلمین آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) بر مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی مبارزه با استکبار جهانی است و مبارزه با مفاسد اقتصادی باید به صورت جدی و فراگیر صورت گیرد. 

 امام جمعه فهرج همچنین تاکید کرد: اگر کسی در جایی اختلاس کند باید با آن برخورد کنند تا درس عبرتی برای دیگران باشد. 

او همچنین بر مبارزه با خوی اشراف گری تاکید کرد و  بیان داشت: کسی که می خواهد با استکبار مبارزه کند، باید ساده زیست باشد.

حجت الاسلام آقا ملایی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف که می فرمایند: « اگر یک جامعه‌ای بخواهد از لحاظ استحکام درونی اقتصاد خود به نقطه‌ای برسد که آسیب پذیر نباشد، یکی از کار‌های واجبی که باید انجام بدهد؛ این است که اسراف و زیاد روی و زیاد مصرف کردن و مانند این‌ها را کنار بگذارد. » بر رعایت الگوی مصرف و جلوگیری از اسراف تاکید کرد. 

 او در بخش دیگری از سخنان خود  بیان داشت: باید برای ایجاد اشتغال جوانان تلاش کنیم. 

امام جمعه فهرج در ادامه بر تقویت پول ملی با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید کرد و گفت: تقویت ارزش پول ملی، کلید حل بسیاری از مشکلات کشور است . 

او همچنین در ادامه  به استفاده از ماه رجب برای خودسازی توصیه کرد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار