اپل واچ دارای ۱۰۰ میلیون کاربر فعال است

تعداد کاربران فعال اپل واچ به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر رسید و این گجت 10 درصد از کاربران محصولات اپل را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه Above Avalon یک تحلیل جامع درباره اپل واچ منتشر کرده که براساس این تحلیل‌ها تعداد کاربران فعال اپل واچ به 100 میلیون نفر رسیده است. این در حالی است که  تنها 10 درصد از یک میلیارد مصرف کننده محصولات اپل را کاربران اپل واچ تشکیل می‌دهند.

 100 میلیون نفر کاربر فعال اپل واچ

 اما باید گفت 10 درصد هم آمار بدی نیست چرا که اولین اپل واچ در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد و از آن زمان تاکنون در میان گران‌ترین محصولات در گروه خود باقی مانده است. همچنین آمار  و ارقام نشان می‌دهد سال ۲۰۲۰ به خصوص برای اپل واچ سال خوبی بوده است، زیرا این شرکت توانسته در این سال حدود ۳۰ میلیون دستگاه را به سراسر جهان عرضه کند که تعداد آن بیش از مجموع اپل واچ های عرضه شده در سه سال متوالی  ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ است.

 100 میلیون نفر کاربر فعال اپل واچ

بنا بر آمارهای ذکر شده، بازار آمریکا به سرعت در مسیر توسعه سبک زندگی و استفاده از گجت‌های پوشیدنی‌ هوشمند پیش می‌رود و تقریباً 35٪ از کاربران آیفون، آیفون‌های خود را با اپل واچ ست می‌کنند. البته این اتفاق در سطح جهانی، فضای رشد بسیار بیشتری دارد. در حال حاضر اپل واچ بعد از آیفون، آی پد و مک در چهارمین جایگاه لیست بهنرین فروش‌های این شرکت قرار دارد اما به گفته تحلیلگران با توجه به استقبال زیاد کاربران از این محصول ممکن است آمار تا سال 2022 جابجا شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار