برگزاری آیین تجلیل از عوامل اجرایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

آیین تجلیل و تکریم عوامل اجرایی و برگزارکنندگان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه شنبه در سرسرای همایش‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : حوزه هنری شجره طیبه‌ای است که از آغاز پیدایش تا امروز بالنده بود و همچون مأمن امنی، همیشه آرامش ویژه‌ای را برای مخاطبان هنرمند خود در استان به همراه داشته است.

او گفت : از آنجا که نیت خیری در بنیانگذاری این ارگان بزرگ فرهنگی بوده، همچنان این خیریت بر امور این حوزه جاری و ساریست و می‌توان آن را در تمام برنامه‌هایی که برگزار نموده، مشاهده کرد.

او افزود: از آنجا که یک آرامش و طمأنینه‌ای در انجام امور این حوزه می‌بینیم، هرگاه قرار است در اجرای برنامه‌ای از جمله همین جشنواره فیلم فجر همکاری کنیم اطمینان خاطر داریم که نه تنها به مشکلی برنمی خوریم بلکه کار‌ها به نحو احسن و با رضایت خاطر انجام می‌پذیرد.

ریس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به روند برگزاری جشنواره فیلم فجر افزود: با وجود اپیدمی کرونا شاهد برگزاری باشکوه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به میزبانی کرمانشاه بودیم.

افشین آزادی ادامه داد: حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ گونه جدایی از هم ندارند و ان شاالله در کنار یکدیگر بتوانند شاهد اقدامات ارزنده فرهنگی در سطح استان بشوند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه به گزارشی در خصوص جشنواره فیلم فجر در استان پرداخت و گفت: فیلم‌های ابلق، بی‌همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج گاه، یدو، مامان، مصلحت و منصور در این دوره به نمایش در آمدند.

محمدجواد کنجوری افزود: امسال برخلاف دوره‌های گذشته و به دلیل بیماری کرونا جشنواره فیلم فجر با ۳۰ درصد ظرفیت برگزار شد.

او به استقبال خوب مردم از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه استقبال از این جشنواره خارج از پیش بینی‌های قبلی بود بطوریکه که قریب به ۲ هزار نفر از همشهریان در این جشنواره به تماشای ۱۶ فیلم سودای سیمرغ نشستند.

کنجوری ادامه داد: در مجموع هزار و ۲۱ نفر در سینمای آزادی و ۶۱۷ نفر در سینمای فرهنگ کرمانشاه فیلم دیدند و ارزش ریالی آن بیش از ۳۰۰ میلیون ریال است.

او گفت: بیشترین استقبال همشهریان از فیلم‌های شیشلیک، بی همه چیز و ابلق بود و کمترین آمار مخاطب مربوط به فیلم‌های مامان و یدو بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.