صالحی امیری: تلاش می‌کنیم بدنسازی وارد بازی‌های آسیایی شود

رئیس کمیته ملی المپیک درباره عملکرد فدراسیون بدنسازی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: از رئیس فدراسیون بدنسازی باید قدردان باشیم چرا که او با انگیزه، جوان و در کار خود جدی است. مطمئن هستم حضور نصیرزاده باعث تحول در این رشته می‌شود. عملکرد او در این فدراسیون باید بعد یک از سال ارزیابی شود. فدراسیون بدنسازی بسیار پر مخاطب است. این فدراسیون باید عامل نشاط بین مردم شود و مرام و پهلوانی را رواج دهد. از فدراسیون بدنسازی انتظار می‌رود پهلوان پرور و پاک باشد.

او افزود: سال آینده ۶ رویداد در پیش داریم. باید برنامه‌ریزی شود تا بدانیم با چه مکانیزمی می‌توانیم رضایت را جلب کنیم. اکنون این کار با مصاحبه و فشار حل نمی‌شود. ما در کمیته تلاش می‌کنیم که این رشته وارد بازی‌های آسیایی شود.

او ادامه داد: صدا و سیما همیشه در کناره ورزش بوده است. این مجموعه همیشه در کنار ما هماهنگی و همدلی داشته است. برای کار با صدا و سیما باید اعتماد سازی داشته باشید.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بحث رویکرد آسیایی و جهانی بسیار مهم است و کسب کرسی یک کار تکنیکی و تاکتیکی است. اراده همکاری وجود دارد و اگر همت شود این امر میسر خواهد شد. ما نیاز به کرسی موثر خواهیم داشت، نه کرسی غیر اثربخش.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار