صالحی امیری: هر کسی کسب سهمیه کند پاداش خود را دریافت می‌کند

رئیس کمیته ملی المپیک درباره پرداخت پاداش ورزشکاران المپیکی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست هم اندیشی این کمیته با رؤسای سابق و فعلی کمیته ملی المپیک عنوان کرد: در دوره کنونی کمیته ملی المپیک ۱۵ برنامه را تعریف کردیم که این برنامه ها به صورت پشت سر هم در حال اجرا است و به امید خدا در پایان دوره چهار ساله کمیته ملی المپیک نتیجه این ۱۵ برنامه را به مردم کشورمان گزارش می‌دهیم.

او ادامه داد: تا به امروز ۱۴ پروژه کلید خورده است و امروز آغاز پروژه تاریخ فعالیت شفاهی سازمان ورزش و کمیته ملی المپیک در صد ساله گذشته است.

صالحی امیری گفت: در این ۳ سال با رؤسای کمیته ملی المپیک و سایر مدیران ورزش کشور به صورت فصلی دیدار داشتیم، اما به علت همه گیری ویروس کرونا یک سال میان دیدار‌ها تعویق انداختیم و امروز نیز به علت بهبودی شرایط کرونایی در جامعه مجددا این دیدار را میان مدیران انجام دادیم تا هم اندیشی میان مدیران جدید و فعلی ورزش کشورمان افزایش پیدا کند.

او ادامه داد: تلاش ما این است که بتوانیم به همه کسانی که در ورزش ایران زحمت کشیدند و تلاش کردند کمک کنیم تا تجربیات و محفوظات خود را ثبت و ضبط کنند و به نسل‌ها بعدی منتقل کنند.

او ادامه داد: ما برنامه داریم در ابتدای سال ۱۴۰۰ از اولین محصولات تاریخ شفاهی ایران مانند تاریخ کشتی ایران تاریخ ورزش بانوان و ... رونمایی داشته باشیم و این مسیری است که به امید خدا بتوانیم در پایان سال  ۱۴۰۰ پروژه تاریخ صد ساله ورزش کشور را تدوین و ارائه کنیم .

صالحی امیری درباره پرداخت پاداش ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کردند گفت: تا الان پاداش  ۱۲ ماه را پرداخت کردیم و پاداش ۶ ماه سوم ورزشکاران  را به زودی پرداخت می‌کنیم و در مجموع هر کسی تا تیر ماه ۱۴۰۰ سهمیه المپیک را کسب کند ۹۰ میلیون تومان کمک هزینه به او تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار