سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد:

تخریب یک ساختمان بر اثر گودبرداری

ملکی درباره حادثه تخریب یک ساختمان در خیابان بقایی، بر اثر گودبرداری زمین مجاور توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: ساعت ۱۴:۱۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه احتمال آوار و ریزش ساختمان در خیابان بقایی، تقاطع مسلم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد:بلافاصله ایستگاه شماره ۲۴ به محل این حادثه اعزام شد، آتش نشانان در مدت ۳ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که در یک قطعه زمین گودبرداری شده به وسعت تقریبا ۱۳۰ به عمق ۲ متر گودبرداری شده بود، در ضلع شرقی محل گودبرداری یک ساختمان دو طبقه وجود داشت که طبقه همکف یک مغازه خرازی و فروش مخصوص لوازم جشن تولد وجود داشت و طبقه بالا هم یک واحد مسکونی بود که به گفته مالکان، کسی در طبقه بالا حضور نداشت.

ملکی گفت: فرمانده عملیات با بررسی میدانی و بازدید از ساختمان و ترک‌هایی که روی ساختمان اتفاق افتاده بود و شیشه‌هایی که شکسته بود، مشخص بود که ساختمان وضعیت خوبی ندارد و هر لحظه امکان تخریب وجود دارد. بلافاصله دو ساختمان اطراف نیز تخلیه شد. آتش نشانان محل را ایمن سازی کردند و عوامل شهرداری هم در محل حادثه حاضر شدند. لحظاتی بعد نیمی از این ساختمان کاملا تخریب شد و خوشبختانه با توجه به ایمن سازی که انجام شده بود، مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: محل توسط آتش نشانان تحویل عوامل شهرداری و مالک شد و در ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عملیات به پایان رسید. از شهروندانی که با عوامل آتش نشانی همکاری می‌کنند و در محل هم تجمع نمی‌کنند تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار