راننده لودر در پی ریزش یک زیرگذر در دست ساخت جان باخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از جانباختن یک راننده لودر در پی ریزش زیرگذر در دست ساخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه ریزش آوار در یک پروژه عمرانی واقع در جاده قدیم کرج، اظهار کرد: ساعت ١۴:٢٩ دقیقه ظهر روز جاری یک مورد حادثه آوار در یک پروژه عمرانی در جاده قدیم کرج، بزرگراه فتح، ابتدای شهرک دانش خیابان دولایی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این محل خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران بود گفت: محل حادثه یک پروژه زیرگذر در دست تعریض بود که در بخشی از آن دیوار‌های بتنی تعبیه شده بود. روز جاری یک دستگاه لودر مشغول به کار بوده که به یکباره بخش زیادی از دیواره‌های بتنی و حجم زیادی از خاک تخریب شده و با توجه به اینکه مسیر پروژه بوده این لودر و راننده محبوس می‌شوند.

ملکی ادامه داد: وضعیت عملیات بسیار پر ریسک بود و آتش نشانان با ملاحظات ایمنی و تدابیر عملیاتی پس از ایمن سازی‌های لازم عملیات را آغاز کردند.

وی گفت: هنگام تاریک شدن هوا خودرو‌های نورافشان آتش نشانی در محل حاضر شد و آتش نشانی شهر قدس هم در محل حضور داشتند که آتش نشانان پس از حدود شش یا هفت ساعت تلاش، راننده لودر که مرد ۴٣ ساله ایرانی بود را از اتاق لودر خارج کردند. متاسفانه این فرد جان خود را از دست داده بود.

ملکی گفت: تا دقایق دیگر آتش نشانان محل را به مقصد ایستگاه‌های خود ترک خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار