بوشهر امروز دو مورد فوتی کرونا داشت

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز دو مورد فوتی کرونا در این استان ثبت شد تا شمار قربانیان به ۸۶۷ نفر برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۸۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

دکتر کشمیری کرد: امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، خانمی با ۵۷ سال سن با سابقه بیماری فشار خون، دیابت، قلبی و تیروئید و آقایی با ۶۰ سال سن با سابقه بیماری قلبی در استان بوشهر به ثبت رسید.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۹ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۷ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۹ هزار و ۳۵۵ بوده است.


بیشتر بخوایند

بیشتر بخوانید


دکتر کشمیری بیان کرد: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۲۵ بهمن ۸۶۷ مورد بوده است که از این تعداد ۸۵۶ نفر مورد مثبت قطعی و ۱۱ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

او افزود: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطر برای استان است که نیازمند رعایت ضوابط بهداشتی از سوی تمام افراد است. ازآحاد مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.