فراخوان دوره آموزشی «نورالثقلین ۳» در فارس

فراخوان دوره آموزشی «نورالثقلین ۳» ویژه کودکان و نوجوانان در استان فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسئول مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس از فراخوان دوره آموزشی «نورالثقلین ۳» در استان خبر داد و گفت: این دوره مجازی با هدف آموزش قرائت ترتیل قرآن کریم و با محوریت آموزش جزء ۳۰ قرآن کریم به سبک تلاوت استاد منشاوی برگزار می‌شود.

سیدمصطفی موسوی افزود: گروه سنی که امکان شرکت در طرح فوق را دارند شامل گروه سنی ۸ تا ۱۹ سال ویژه پسران و ۱۰ تا ۱۸ سال ویژه دختران هستند.

او تصریح کرد: دوره آموزشی نورالثقلین ٣ در ١٠ جلسه یک‌ساعته آموزشی که ویژه بانوان به‌صورت مجازی و ویژه آقایان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

مسئول مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه محدوده زمان برگزاری طرح نورالثقلین ٣ از ۸ تا ۲۶ اسفند و مهلت ثبت‌نام تا ۳۰ بهمن است، گفت: این دوره آموزشی با حضور اساتید برتر و مجرب استان فارس عطاءالله امیدواری و زهرا حسین‌پور برگزار خواهد شد.

موسوی گفت: روش ثبت نام به این صورت است که قرآن‌آموزان مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد دقیق، کدملی، نام پدرو تصویر فیش واریزی به مبلغ ٧٠،٠٠٠ تومان به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۶۷۴۷۷۲۷۰ به نام اعظم جاوید را به شماره واتساپ ۰۹۱۷۶۰۳۳۵۶۸ ارسال می‌کنند.

دوره آموزشی «نورالثقلین ۳» در ادامه سلسله جلسات آموزش مجازی قرآن کریم است که از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه صوت و لحن، تجوید و ترتیل برگزار شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار