کشف ۱۲ رأس احشام قاچاق در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک نیسان وانت ۱۲ رأس احشام قاچاق به ارزش ۳۱۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک نیسان وانت مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو ۱۲ رأس احشام قاچاق که فاقد مجوز دامپزشکی بود کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق بنا به نظر کارشناسان بالغ بر ۳۱۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ فولادی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.