کرونا به زندگی یک بوشهری دیگر پایان داد

دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر گفت: کرونا جان یک نفر دیگر را گرفت تا مجموع جانباختگان این ویروس در استان، به ۸۶۸ نفر برسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۸۹ بیمار در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ نفر از بخش‌های کرونایی با حال خوب مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر مبتلا به کرونا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید که آقایی بود با ۴۹ سال سن بدون سابقه بیماری زمینه‌ای.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه اکنون ۲۱ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد هفت نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او گفت: به این ترتیب تعداد جانباختگان کرونا در استان به ۸۶۸ نفر رسید که از این تعداد ۱۲ نفر مشکوک به این ویروس بوده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اعلام کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۹ هزار و ۴۲۹ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

کشمیری، افزایش آمار مبتلایان به کرونا را زنگ خطری برای استان عنوان کرد و از مردم خواست دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.