پایگاه خبری هیل؛

کمبود تجهیزات حفاظت شخصی در بیمارستان‌های آمریکا

رسانه آمریکایی نوشت بیمارستان‌های آمریکا بعد از گذشت بیش از یک‌ سال از شیوع ویروس کرونا همچنان با کمبود تجهیزات حفاظت شخصی مواجه هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری هیل در گزارش امروز (یک‌شنبه) خود از کمبود تجهیزات حفاظت شخصی در بیمارستان‌های آمریکا خبر داد.

بیمارستان‌های آمریکا امروز هشدار دادند که با کمبود شدید تجهیزات حفاظت شخصی مواجه‌اند و در حال حاضر موجودی این تجهیزات به کمترین میزان خود در یک سال اخیر رسیده است.

به نوشته این خبرگزاری «داده‌های آماری درباره استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی در بیمارستان‌ها بیانگر آن است که میزان استفاده از این تجهیزات در بالاترین میزان یک سال گذشته یعنی از زمان شیوع ویروس کووید-۱۹ قرار دارد.»

اولین بار در ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸) گزارشی از کمبود تجهیزات در بیمارستان‌های آمریکا منتشر شد. در آن زمان بیمارستان‌ها هشدار دادند تجهیزات کافی برای مقابله با نوع جدید ویروس کرونا را ندارند.

درحال حاضر «آب استریل» یکی از پر استفاده‌ترین تجهیزات حفاظت شخصی است. آب استریل برای تزریق برخی دارو‌ها مانند «رمدسیویر» استفاده می‌شود. از این دارو برای درمان کرونای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، نیز استفاده شده است.

بیمارستان‌های آمریکا همچنین از کمبود «پیپت و میکرو پیپت‌ها» برای تست کرونا خبر دادند. استفاده از این تجهیزات نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وب سایت «ورلد اُ میترز» امروز از جان باختن ۱۸۶ بیمار جدید کرونایی و بیش از ۱۵ هزار و ۷۵۶ مورد ابتلای جدید خبر داد؛ بنابراین تاکنون ۲۸ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۷۲۰ نفر در آمریکا به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شده و در این میان ۴۹۶ هزار و ۲۴۳ نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار