ایران‌خودرو برترین خودروساز کشور شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال مالی ۹۸، بالاترین رتبه فروش در صنعت را در گروه وسایط نقلیه و قطعات خودرو به دست آورده است.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ایران‌خودرو در بیست و سومین همایش شرکت‌های برتر ایران در مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، برترین رتبه کشور در گروه وسایط نقلیه و قطعات خودرو را از آن خود کرد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال مالی ۹۸، بالاترین رتبه فروش در صنعت را در گروه وسایط نقلیه و قطعات خودرو به دست آورده است. همچنین، این خودروساز رتبه نهم فروش در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی در سال مالی ۹۸ را به خود اختصاص داده است.

این عنوان در حالی به دست آمده است که تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا، شرایط تولید را با مشکلات و موانعی مواجه کرد، اما گروه صنعتی ایران خودرو با همراهی و همدلی شرکت‌های تامین‌کننده، بحران‌ها را به بهترین شکل مدیریت کرده و توانسته همچنان جایگاه خود را در میان خودروسازان کشور حفظ کند.

گفتنی است، بیست و سومین همایش شرکت‌های برتر ایران روز گذشته، با حضور محدود چند تن از مقامات کشوری و مدیران شرکت‌های برتر ایران و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که گروه صنعتی ایران‌خودرو همچون‌گذشته، در میان شرکت‌های خودرویی سرآمد شناخته شد. سازمان مدیریت صنعتی، هر ساله، ۵۰۰ شرکت ایرانی را براساس ۳۳ شاخص ارزیابی و رتبه‌بندی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
مرحبا به این حسن انتخاب! موندم بین این همه خودرو ساز چطوری ایران‌خودرو رو انتخاب کردن! خدایی کار شاقی کردن خسته نباشید پهلوانان مملکت!!!! نیروتون تحلیل رفته اینقدر زحمت میکشین! کسی که قدر شما رو نمیدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
ازچه نظر برتر شده!!! ؟؟ کیفیت که همان کیفیت چندسال پیشه!!؟؟ حتما ازنظرقیمت میگید!؟! ؟ که چندبرابر دوسال پیش شده!؟!! ؟ خیلی ظالمانه وتبعضانه است!؟!؟ مردم عادی چگونه با30 میلیون تومن صاحب اتومبیل بشند!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
در غیاب خربزه چغندر سالار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
توی آبادی وقتی مردپیدانمیشه خروس میشه کدخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
در غیاب خربزه چغندر سالار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
کی انتخابشکرده جزاین دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
نمیدونم چطور رو دارن خودشون میبرن و میدوزن ایران‌خودرو نمونه گردید فکر میکنم مسولین ایران‌خودرو سایبا نرفتن تولید دیگر کشورها رو ببینند خدا وکیلی خيلي زشته
آخرین اخبار