پرداخت ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اردبیل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: تاکنون ۹۵۰میلیارد ریال تسهیلات در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: امسال هزار و ۲۵۰میلیارد ریال اعتباربرای این منظور اختصاص یافته بود که تاکنون حدود ۸۰درصد این اعتبارات جذب و تزریق شده است

او افزود: این تسهیلات برای اشتغال زایی ۲هزارو ۴۰۰ نفر دراستان در حوزه‌های مختلف اختصاص یافته و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل  به رویکرد برنامه‌های این کمیته در سال آینده اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام یافته، توانمندی خانواده‌ها در سه حوزه فرهنگی، اشتغال و مسکن در اولویت خواهد بود.

دشتی اظهار کرد:در حوزه دامداری و کشاورزی و صنایع دستی و فرش و گلیم با ارائه تسهیلات گامهای موثری در راستای خودکفایی خانواده های نیازمندان صورت گرفته شده است.

او تصریح کرد: امسال در کنار تسهیلات حمایتی بحث کاریابی برای مددجویان نیز از طریق کمیته امداد در استان اجرایی شده است و تاکنون ۳۰۰ نفر از مددجویان توسط کارفرمایان در کارگاه‌ها و کارخانجات مشغول به کار شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل  با اشاره به همکاری مردم و کشاورزان در پرداخت زکات گفت: امسال حدود ۱۰۰میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی  جمع آوری شده است و ۷۵۰میلیارد ریال هم از طریق کمک‌های مردمی و خیرین، صدقات و اکرام جمع آوری شده  که  در مقایسه با پارسال ۷۰درصد افزایش داشته است . 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.