پیش‌بینی بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی برای شهرداری کرمان

شهردار کرمان گفت: بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمان برای سال ۱۴۰۰، مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر کرمان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سیدمهران عالم‌زاده ،شهردار کرمان در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان ، در دفاع از بودجه پیشنهادیِ شهرداری کرمان گفت: از بودجه بالا استقبال و توان تحقق آن را پیش‌بینی می‌کنیم.

او با بیان اینکه مدیران پرتلاش شهرداری، علاوه بر خدمت‌رسانی به شهروندان، برای مجموعه خود نیز درآمدزایی دارند، افزود: پارسال با وجود پایین بودن قیمت زمین و به رغم اینکه انتظار نمی‌رفت، بودجه ۸۲۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمان محقق شد.

عالم زاده گفت: افزایش بودجه شهرداری و تحقق این بودجه، موجب توسعه و پیشرفت شهر خواهد شد.

شهردار کرمان در خصوص بودجه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی امسال تصریح کرد: هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از بودجه محقق شده و اگر برخی مشکلات وجود نداشت، بودجه امسال به‌طور کامل تحقق می‌یافت.

اوافزود: هم‌اکنون، اقدامات شهرداری و روند اجرای پروژه‌های عمرانی، براساس برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود؛ ضمن اینکه هیچ فشاری نیز به مردم وارد نشده است.

عالم زاده با بیان اینکه در شرایط کرونا، تنها شهرداری بخشی از عوارض اصناف را مورد بخشودگی قرار داد، بیان داشت: در این اقدام، خود را همراه مردم دانستیم.

شهردار کرمان تصریح کرد: بودجه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و کمتر از آن، در شأن شهرداری و مردم شهر کرمان نیست.

او افزود: اگر می‌خواهیم آسفالت معابر شهر کرمان را تکمیل کنیم و اقدامات بیشتری برای شهر و شهروندان انجام دهیم، باید بودجه افزایش پیدا کند.

عالم زاده با بیان اینکه مردم کرمان لایق بهترین‌ها هستند، تصریح کرد: در شهرداری کرمان، دغدغه خدمت به مردم را داشته و قصد داریم خدمات کاملی در بخش‌های مختلف به شهروندان کرمانی ارائه کنیم.

شهردار کرمان گفت: امیدوارم تا پایان این دوره از مدیریت شهری، با همگرایی و همدلی، تلاش کنیم تا شورای اسلامی شهر و شهردار بعدی، پرتوان‌تر و فارغ از مشکلات کوچک و بزرگ، به مردم خدمت کنند.

اودر تشریح پروژه‌ها و برنامه‌های شهرداری کرمان از اجرای تقاطع «شرف‌آباد» در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: مراحل این پروژه به خوبی طی شده و امیدورایم عملیات اجرایی این پروژه در اسفندماه امسال آغاز شود.

عالم زاده همچنین به کلنگ‌زنی مدرسه ۲۴ کلاسه «شهید مجید علی‌احمدی» در محله سرآسیاب کرمان و مشارکت شهرداری در این امر خیرخواهانه اشاره و تصریح کرد: کمک شهرداری در قالب مشارکت در هزینه صدور پروانه ساختمانی و واگذاری قدرالسهم زمین، به‌طور مسلم در افزایش ظرفیت فضا‌های آموزشی تأثیرگذار خواهد بود.

شهردار کرمان اقدام مهم دیگر را برنامه‌ریزی برای برگزاری «جشنواره جهانی نقاشی کودک» شهرداری کرمان اعلام و گفت: این رویداد با حضور معاون وزیر کشور و استاندار کرمان، کار خود را آغاز کرد که امیدواریم به برندی جهانی برای شهرداری و شهر کرمان تبدیل شود.

اوهمچنین تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده به کرمان را اتفاقی خوب برای این شهر دانست و افزود: تا پایان هفته جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی، از این تعداد دستگاه اتوبوس رونمایی خواهد شد.

عالم زاده در ادامه، به آمادگی کامل شهرداری کرمان در آستانه سال جدید اشاره کرد و با بیان اینکه شهرداری مانند سال‌های گذشته برنامه مشخصی در پیش خواهد گرفت، گفت: شهر کرمان در سال آینده در حوزه فضای سبز، متحول خواهد شد.

شهردار کرمان برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی در فروردین‌ماه سال آینده را رویدادی دیگر اعلام کرد و افزود: این رویداد بعد از گذشت چندسال، مجدد کار خود را در کرمان آغاز خواهد کرد.

او همچنین به اقدام خوب قرارگاه جهادی کریم اهل بیت (ع) شهرداری کرمان در ساختِ بوستان کودک «شهید چیره»، در روستای «حرمکِ» بخش گلباف از توابع شهرستان کرمان اشاره کرد و افزود: از تمام نیرو‌هایی که داوطلبانه برای ساختِ این بوستان تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: شورای شهر ، بودجه 1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار