بهره برداری از شبکه فاضلاب سیرجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان گفت: فاز اول شبکه فاضلاب سیرجان نیمه اول سال ۱۴۰۰ وارد مدار بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجید میرشاهی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان گفت: تاکنون اجرای ۲۰۶ کیلومتر از شبکه جمع آوری و ۶۵ درصد از کار احداث تصفیه خانه فاضلاب سیرجان انجام شده است.

اوبا بیان اینکه ارزش این پروژه براساس قیمت‌های سال ۹۲ حدود ۱۷۴ میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: ارزش ریالی این پروژه براساس قیمت‌های روز بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

میرشاهی بیان کرد:فاز اول شبکه فاضلاب شهر سیرجان شامل ۳۸۸ کیلومتر شبکه جمع آوری اصلی و فرعی و تصفیه خانه‌ای با ظرفیت ۳۰ هزار مترمکعب در شبانه روز، نیمه اول سال ۱۴۰۰ وارد مدار بهره برداری می‌شود.

او اظهار کرد: هم اکنون این پروژه با همکاری ۱۵ پیمانکار در ۱۰ جبهه کاری به همت یک شرکت در حال اجرا است و در طول اجرای این پروژه برای هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه مطالعات اجرای پروژه فاضلاب سیرجان از سال ۸۸ در دستور کار قرار گرفت، گفت: در زمان تصویب پروژه مقرر شد ۷۵ درصد از این پروژه از منابع سرمایه گذاری و ۲۵ درصد از محل منابع دولتی اجرا شود؛ علاوه بر آن در قرارداد پیش بینی شده در صورت توافق طرفین (شرکت آب و فاضلاب استان و یک شرکت به عنوان سرمایه گذار) فاز دوم آن نیز تعریف شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار