عزتی گفت: با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا در رامهرمز، ظرفیت بخش کرونایی بیمارستان مادر این شهرستان تکمیل شد.

بهرام عزتی مدیر شبکه بهداشت و درمان رامهرمز درخصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دیشب ظرفیت تخت‌های بخش کرونایی بیمارستان مادر تکمیل شد.

او به راه اندازی یک بخش نوساز در بیمارستان امام خمینی (ره) رامهرمز اشاره کرد و افزود: از دیشب بیماران بدحال کرونایی در این بیمارستان بستری شده اند و پیش بینی می‌شود آمار ابتلا و بستری در روز‌های آینده نیز افزایش یابد.

عزتی حضور در تجمع‌ها و اماکن پرتردد، برگزاری و شرکت در عروسی‌ها و فاتحه خوانی ها، استفاده نکردن از ماسک، بی توجهی نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و... را از علل عمده افزایش آمار ابتلا به کرونا ویروش عنوان بیان کرد: اگر شهروندان به سهل انگاری‌ها و بیخیالی‌ها درخصوص خطرات این بیماری ادامه دهند، شرایط بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

براساس اعلام فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در خوزستان ثبت شده است و در حال حاضر ۱۰ شهر استان در وضعیت قرمز، ۵ شهرستان در حالت نارنجی و مابقی در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا
۱۱:۵۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
ظرفیت قبرستان ها هم تکمیل بشه و مرده ها روی زمین بمونن، بازم خیلی ها متوجه خطرات کرونا نیستن
Iran (Islamic Republic of)
شهناز
۱۴:۴۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
خدا به دادمون برسه، ببین چطور دارن با جون مردم بازی میکنن، چراادمای بیخیال متوجه نیستن، بخدا حق الناس گردنشونه، عاقلانه فکر کنید، همه مردن و شماها هنوز باور ندارید