تشییع یک شهید گمنام نهم اسفند در نیم ور

سالروز ارتحال حضرت زینب یک شهید گمنام در شهر نیم ور محلات تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در سالروز ارتحال حضرت زینب، نهم اسفندماه، ۵ شهید گمنام در سطح استان مرکزی تشییع و خاکسپاری می‌شوند که از این تعداد قرار است یک شهید گمنام در شهر نیم ور شهرستان محلات تشییع و خاکسپاری شود.

جلسه هماهنگی، مراسم استقبال، یادواره شهید گمنام، شبی با شهید و همچنین تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام در شهر نیم ور در دفتر امام جمعه شهرستان محلات برگزار شد.

در این جلسه در خصوص هماهنگی و تمهیدات لازم جهت برگزاری یادواره شهدای گمنام و همچنین استقبال و تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در شهر نیم ور بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه موقت شهر نیم ور و مسئول برگزاری مراسم تشییع شهید گمنام، در حاشیه این جلسه گفت: مقرر شد مراسم تشییع یک شهید گمنام در روز ارتحال حضرت زینب سلام الله علی‌ها در نهم اسفند ماه برگزار شود.

حجت الاسلام هاشمی افزود: پیکر این شهید در مسیر گلزار شهدای شهر محلات به سمت یادمان ۵ شهید گمنام این شهر و سپس به‌صورت خودرویی به سمت شهر نیم ور برگزار و مراسم خاکسپاری هم در شهر نیم ور انجام می‌شود.

او اضافه کرد: همچنین مقرر شد شب قبل از خاکسپاری شهید مراسم شبی با شهید گمنام در حسینیه سادات شهر نیم ور و بعد از آن در مسجد جامع شهر باقرآباد و شهرستان محلات برگزار شود.

مسئول برگزاری مراسم تشییع شهید گمنام بیان کرد: امیدواریم با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور مراسم خوبی داشته باشیم و بتوانیم به ساحت مقدس شهدای گمنام و این شهید عزیزی که مهمان ما در شهر نیم ور خواهد بود ادای دین کنیم.

جلسه یادواره شهدای گمنام و برگزاری مراسم استقبال و تشییع پیکر یک شهید گمنام در شهر نیم ور با حضور سرهنگ کریمی رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، امام جمعه شهر محلات، فرماندار محلات و جمعی از مسئولین و بسیجیان شهر‌های محلات و نیم ور در دفتر امام جمعه شهر محلات برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.