بازگشت محدودیت های ترافیکی در یاسوج

رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نارنجی شدن وضعیت کرونایی در بویراحمد طرح محدودیت های ترافیکی درشهر یاسوج آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرگرد داوود بوستانی رئیس پلیس راهور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نارنجی شدن وضعیت کرونایی در بویراحمد طرح محدودیت های ترافیکی در شهر یاسوج آغاز شد و این طرح از دیروز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه به مدت یک هفته و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در هسته مرکزی شهر یاسوج اجرا می شود.

سرگرد داوود بوستانی افزود: این محدودیت‌ها از خیابان‌ها و میادن منتهی به میدان هفتم تیر از جمله میدان شهدای نیروی انتظامی، سه راه بیمارستان و میدان جانبازان است.

او از ادامه ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ در شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا ویروس شهرستان بویراحمد محدودیت‌های تردد کرونایی از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در شهرستان‌ بویراحمد همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور مرکز استان بیان کرد: از مردم خواهشمندیم همکاری لازم را همچون گذشته با پلیس داشته باشند و در ساعات اعلام شده در شهر تردد نکنند.

سرگرد داوود بوستانی گفت: در صورت تردد خودروها در ساعات ذکر شده مشمول جریمه ۲۰۰هزار تومانی کرونایی می شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.