فورد Maverick Timberline آماده ورود به جاده است

خبرنگاران موفق به دستیابی به اطلاعات جدیدی درباره خودرو Maverick Timberline شرکت فورد شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،عرضه و پا به جاده گذاشتن خودروی جدید شرکت فورد تایید شده و بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی، مشاهده نمونه‌های اولیه و گزارش‌های اثبات شده، تقریباً می‌توان مطمئن بود که قرار است کامیونی جمع و جور از این شرکت را تصور کرد.

نمایندگی فورد اطلاعات دیگری را  نیز درباره این اتومبیل جدید فاش کرده، به گفته منابع که با برنامه‌های محصول آشنا هستند، Maverick نسخه سبک‌تری را آماده می‌کند که برای خارج از کارخانه آماده است و دارای تریم Timberline است.


بیشتر بخوانید


بیش از دو سال پیش، پرونده‌های ثبت علامت تجاری برای نام‌های Maverick و Timberline ظاهر شد، که شایعات مربوط به بازگشت پلاک تجاری را برافروخت. هر دو SUV اکسپلورر و اکسپدیشن نیز در حال آزمایش نسخه‌های ناهموار بیشتری از خود بودند، همچنین گزارش شده است که مجبور به حمل نشان Timberline هستند.

فورد Maverick Timberline برای ورود به جاده آماده است

فورد Maverick Timberline برای ورود به جاده آماده است

اگر شایعه در مورد Maverick Timberline تولید شده صحت داشته باشد، خریداران می‌توانند انتظار تعلیق تنظیم شده و همچنین طراحی لبه متمایز و تجدید نظر در قسمت بیرونی را داشته باشند که قرار است مکمل یک سبک زندگی فعال باشد.

استفاده از پلتفرم C2 در خودرو Maverick 

در مورد خود مدل ماوریک، این پلتفرم بر روی پلتفرم C2 فورد ساخته خواهد شد که با Bronco Sport و Escape مشترک است. شایعات حاکی از آن است که این ساختمان این خودرو در مکزیک ساخته می‌شود تا اطمینان حاصل شود که می‌توان از مالیات برای کامیون‌های سبک جلوگیری کند. محل کارخانه دقیق هنوز تأیید نشده، اگرچه تصور اینکه در کنار برونکو اسپورت در هرموسیلو ساخته شود، زیاد دور از ذهن نیست.

فورد Maverick Timberline برای ورود به جاده آماده است

فورد Maverick Timberline برای ورود به جاده آماده است

اگرچه هنوز این موضوع توسط این شرکت تأیید نشده، اما انتظار می‌رود که Maverick برای بهار سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. تحویل مشتری این خودرو نیز به احتمال زیاد از اواخر سال آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار