مصاف پارس آرا با تیم صدرجدولی هیات فوتبال خراسان رضوی

فوتسالیست‌های دختر پویندگان بازی حساسی با نماینده مشهد پیش رو دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم پارس آرا شیراز ساعت یازده روز جمعه اول اسفندماه در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف میزبانش هیات فوتبال خراسان رضوی می‌رود.

در جدول رده بندی گروه دوم این رقابت‌ها هیات فوتبال خراسان رضوی با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و پارس آرا شیراز با ۲ برد، ۳ شکست و ۶ امتیاز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.

مریم واعظ بازیکن تیم پارس آرا در خصوص آخرین وضعیت تیم گفت: این هفته از اول هفته تمرینات خیلی خوبی را شروع کردیم با این حال تیم هیات فوتبال خراسان رضوی حریف خیلی سختی هست برای ما و با توجه به اینکه تیم پارس آرا با شروع مسابقات بسته شد که  شرایط نیم فصل نخست خیلی برای ما سخت بود.

او، بیان کرد: با حضور تیم هایی مانند هیات فوتبال خراسان رضوی ، رهیاب ، پالایش نفت آبادان و مس رفسنجان در گروه دوم ، کار را برای گرفتن نتایج مطلوب برای ما دشوار کرده و کادرفنی پارس آرا برنامه ی اصلی برای گرفتن نتایج بهتر را برای نیم فصل دوم برنامه ریزی کرده است.

 واعظ، تصریح کرد: تیم مشهد رو کاملا می شناسیم و برنامه های منظم و کاربردی برای مقابله با این تیم داریم و با تدابیر ستاره زارع سرمربی تیم ، تمرینات خیلی خوبی را برای حریف مشهدی پیش گرفتیم که با همت بچه ها و کمک خدا برای انجام یک بازی عالی گام به این مسابقه می گذاریم.

در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور تیم هیات فوتبال خراسان رضوی با قرعه استراحت روبرو شد و پارس آرا شیراز با نتیجه پرگل ۶-یک مغلوب میهمانش رهیاب تهران شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار