راهنمای خرید پنل اس ام اس

خرید پنل اس ام اس برای بسیاری از صاحبان کسب و کار و فعالان اجتماعی در عرصه‌های مختلف به یک دغدغه مهم تبدیل شده است و بسیاری دنبال این هستند که راهنمایی بیشتری برای خرید یک پنل پیامک مناسب دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خرید پنل اس ام اس برای بسیاری از صاحبان کسب و کار و فعالان اجتماعی در عرصه‌های مختلف به یک دغدغه مهم تبدیل شده است و بسیاری دنبال این هستند که راهنمایی بیشتری برای خرید یک پنل پیامک مناسب دریافت کنند. ما در این مقاله قدم به قدم با شما همراه می‌شویم و نکات مهمی درباره خرید پنل پیامک را با شما در میان می‌گذاریم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید و خواندن هیچ یک از قسمت‌های آن را از دست ندهید.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل پیامک یک نرم افزار اینترنتی و اصطلاحا تحت وب مانند جی میل و یا دراپ باکس است که امکان ارسال پیامک انبوه را برای شما فراهم می‌کند. نرم افزار پنل اس ام اس به وسیله انواع مرورگرها قابل دسترسی هستند و به این ترتیب امکان ارسال پیامک از طریق موبایل، تبلت و یا لپ تاپ به سادگی برای شما فراهم خواهد بود. شاید برای شما سوال ایجاد شود که اگر سامانه‌ای تحت وب برای ارسال پیامک انبوه هم در اختیار بود، برای یافتن شماره‌های مدنظر باید چه کار کرد؟

این دقیقا یکی دیگر از کارکردهای مهم پنل اس ام اس است. یک پنل پیامک معتبر و خوب بانکی از شماره موبایل را به تفکیک استان و شهر و منطقه و حتی با تعیین کدپستی و سن و جنسیت در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید به راحتی جامعه مخاطب خودتان را انتخاب کرده و پیامک مدنظر را برای آنها ارسال کنید. البته برخی شرکت‌های پیشرفته در زمینه ارائه خدمات پنل پیامک مثل تابان اس ام اس این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید از طریق تعیین محدوده گوگل مپ هم مخاطب مدنظر خودتان را انتخاب کنید. ما در ادامه این مطلب به ویژگی‌های مهم دیگری از پنل اس ام اس می‌پردازیم تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید پنل پیامک انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

کاربردهای مهم پنل پیامک

اصلی‌ترین و مهم‌ترین کاربرد پنل اس ام اس ، همان خواسته اصلی کاربران یعنی ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است. یک پنل و سامانه اس ام اس مناسب با بانکی قوی از شماره تلفن به شما امکان مخاطب سنجی می‌دهد و اینگونه تبلیغ هدفمند و اصطلاحا نقطه زنی برای شما فراهم می‌شود. در کنار این کاربرد مهم، خرید پنل اس ام اس و استفاده مناسب از آن، به شما امکان می‌دهد تا بتوانید با مشتریان خودتان یک ارتباط دو سویه برقرار کنید. اینگونه با بالا رفتن ارتباط شما با مشتریان قدیمی، وفاداری مشتریان به شما بیشتر شده و شما فروشنده‌ای محبوب‌تر خواهید شد. کاربرد سوم پنل پیامک هم این است که می‌توانید با فعال سازی قابلیت‌های مهمی همچون ارسال خودکار پیامک تبریک روز تولد مشتریان خودتان را ذوق‌زده کنید. خرید پنل پیامک این امکان را هم به شما می‌دهد که بتوانید نظرسنجی پیامکی و قرعه‌کشی انجام دهید و البته در اعیاد و مناسبت‌های مختلف کارت پستال الکترونیکی برای مشتریان بفرستید و به محبوبت خودتان نزد آنان بیافزایید. نکته مهم این است که هنگام خرید پنل اس ام اس باید به این کاربردهای مهم توجه کرده و آن را از شرکت فروشنده مطالبه کنید.

نکات مهمی که پیش از خرید پنل اس ام اس باید به آن توجه کرد!

هر خریدی در هر سطحی باید به گونه‌ای باشد که کمترین پشیمانی پس از آن حاصل شود و خرید انجام شده احساس رضایتی مثال زدنی برای مشتری فراهم کند. در زمینه خرید پنل پیامک هم به همین ترتیب است که رعایت نکات مهمی که در ادامه خواهد آمد، حس خوب شما پس از خرید را فراهم می‌آورد.

رابط کاربری ساده

سامانه‌ای که برای ارسال انبوه پیامک خریداری می‌کنید باید پیش از هر چیز رابط کاربری ساده‌ای داشته باشد و کارکردن با آن آسان باشد. ارائه یک ویدیوی آموزشی از نحوه کارکرد پنل اس ام اس این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید آسان بودن کار با آن را بسنجید. همچنین امکان دانلود رایگان افزونه دیجیتس وجود دارد.

راهنمای خرید پنل اس ام اس

پشتیبانی قوی

همان‌قدر که گارانتی در خرید محصولات و کالاهای فیزیکی مهم است، یک پشتبیانی قوی برای خرید پنل اس ام اس اهمیت دارد. همان‌طور که همه در پی یافتن گارانتی اصلی برای محصولات خود هستند، پنل پیامکی هم باید پشتیبانی واقعی داشته باشد. هنگام خرید پنل پیامک به این توجه داشته باشید که پشتیبانی آن سامانه حتما شماره تماس مستقیم و 24 ساعته و همین‌طور ایمیل در اختیار شما بگذارد تا بتوانید در هر شرایطی به آن دسترسی داشته باشید.

دردسرهای تمام نشدنی پنل اس ام اس رایگان

شاید سوالی برای شما ایجاد که با وجود این همه پنل رایگان ارسال اس ام اس چرا باید برای خرید پنل اس ام اس هزینه کنیم؟ این سوال مهم است و مطالعه پاسخ آن هم بسیار با اهمیت. پنل‌های رایگان چندین مشکل اساسی دارند که قابل اغماض نیست. اول اینکه پشتیبانی مناسبی ندارند، چرا که ارائه پشتیبانی واقعی و کاربردی نیازمند استخدام نیرو و خرید امکانات و سیستم و اجاره دفتر است و هیچ کسی نمی‌تواند بدون دریافت وجه پشتیبانی با این خدمات را در اختیار شما بگذارد.

متاسفانه ایراد دوم سامانه‌های رایگان، نابود شدن آن‌ها پس از مدت زمان اندکی است. تعویض مرتب سرشماره ارسال کننده پیامک، مفهوم خوبی را برای مشتری تداعی نمی‌کند و شما را بی‌اعتبار می‌کند. البته برای کسی که می‌خواهد از سامانه و پنل پیامک برای ارتباط دو سویه با مشتری استفاده کند پریدن اطلاعات قبلی با نابودی پنل رایگان دردسر بزرگی است. پس می‌بینیم که بهتر است رایگان‌ها را فراموش کنید.

یک راهکار مطمئن و شگفت انگیز برای خرید پنل پیامک

حالا که با ویژگی‌های مهم و نکات پر اهمیت برای خرید پنل اس ام اس آشنا شدید وقت آن است که یک مرجع معتبر و با سابقه برای این خرید هم به شما معرفی شود تا خواندن این مقاله شما را به سر منزل مقصود برساند. مجموعه تابان اس ام اس با بهره‌گیری از تجربه فراوان در زمینه ارائه انواع پنل اس ام اس ، تمامی ویژگی‌هایی که در این مطلب به آن اشاره شده را در اختیار شما می‌گذارد تا خیالتان بابت خریدی مطمئن آسوده باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت تابان اس ام اس از انواع خدمات و تعرفه خرید پنل اس ام اس آگاه شده و سوالات خود را با متخصصان حاضر در واحد پشتیبانی در میان بگذارید.

کاربران خبرگزاری جوان با کد تخفیف yjc برای خرید پنل اس ام اس 20% تخفیف بگیرید. tabansms.com مراجعه نمایید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار