مسعود شجاعی گزینه اصلی سرمربیگری تراکتور

مسعود شجاعی اولویت اصلی مدیران باشگاه تراکتور برای هدایت این تیم تبریزی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسعود شجاعی بعد از اخراج علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور انتخاب شد و اکنون مدیران این باشگاه تلاش خود را می‌کنند تا رضایت شجاعی را برای عهده دار شدن هدایت این تیم جلب کنند.

علیرضا رحیمی معاون ورزشی باشگاه  تراکتور ضمن تایید این مطلب گفت:  مسعود شجاعی اولویت اول و اصلی ما  برای هدایت  تیم تراکتور است. همچنین  ما قصد داریم قرارداد طولانی مدت و  ۳، ۴ ساله با شجاعی  ببندیم تا بتواند تیم ما را متحول کند.   علاوه بر این ما از شجاعی برنامه خواستیم تا با خرید ۳، ۴ بازیکن با آمادگی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.  

رحیمی گفت: شجاعی سابقه بازی در  لالیگا را داشته  و استقلالی - پرسپولیسی هم نیست. علاوه بر این، شجاعی کاریزمای زیادی دارد و تجربه و استعداد زیادش  را در تمرینات مشاهده کرده ام و او دوره‌های مربیگری را هم طی می‌کند.   همچنین ما قصد داریم یک مربی  جدید به جمع کادر فنی اضافه کنیم. البته شجاعی قصد دارد بازی کند و شرایط خاصی در تیم تراکتور به وجود آورد.  

او افزود:  مربیان خوب در بازار نقل و انتقالات وجود ندارند و برخی از مربیان تیم دارند و  اجازه جذب خارجی‌ها هم  نداریم.   البته تکلیف سرمربی تیم را در ۲، ۳ روز آینده مشخص می‌کنیم. قصد داریم  شجاعی را مجاب کنیم تا با جذب یک کمک مربی و بدساز به کارش ادامه بدهد و اگر او نپذیرفت در آن صورت تلاش می‌کنیم تا فدراسیون فوتبال راضی شود سرمربی خارجی بیاوریم.   

او درباره گزینه‌های سرمربیگری تراکتور اظهار کرد: ما با فرکی و مجیدی مذاکره نکرده ایم، چون اعتقاد داریم که وقتی لیکنز و توشاک را آوردیم بقیه هم در همین سطح هستند. همچنین موانعی برای به خدمت گرفتن تقوی داریم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار