فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی به شهرستان ممنوع است و درصورت مشاهده اعمال قانون خواهند شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به ممنوعیت ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی به شهرستان گفت: تردد خودرو‌ها نیز از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح ممنوع است و راهنمایی و رانندگی نسبت به اجرای قانون جدی است.

او افزود: با توجه به تشدید روند کرونا در خرمشهر و خوزستان، محدودیت لازم برای کنترل مبادی ورودی و خروجی خرمشهر و مرز شلمچه انجام می‌شود.

فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند و کلیه مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ تعطیل شده وکارگرو‌های عملیاتی و نظارتی سازماندهی شده اند.

حیدری   با بیان اینکه مردم همچنان رکن اساسی در اجرای طرح مهم و پیشگیرانه مقابله با کرونا هستند گفت: موفقیت و ثمربخش بودن نتایج این طرح منوط به مشارکت و همراهی مردم است.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: به منظور پیشگیری و قطع زنجیره کرونا هم اینک ماموران بهداشت و درمان در نقطه صفر مرز شلمچه اقدام به انجام تست PCR ازمسافران عراقی و خارجی می‌کنند واز ورود موارد مشکوک و بیماران مبتلا به کووید۱۹ جلوگیری می‌شود.

حیدری گفت: مسافران عراقی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و داشتن گواهی سلامت از کشورعراق و انجام تست کرونا مجاز به ورود به کشورهستند.

او با اعلام اینکه نظارت‌ها درشهرستان به منظور کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: مردم باید استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را همچنان رعایت کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.