پایان مسابقات فوتسالِ سردار سلیمانی در انار

پرونده مسابقات فوتسالِ جام فجر و یادواره سردار حاج قاسم سلیمانی در شهرستان انار با معرفی تیم های برتر بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات فوتسال شهرستان انار به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، با نام مبارک سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی گلشن برگزار شد.

این دوره از مسابقات با شرکت ۲۳ تیم برگزار شد که در پایان، تیم یادبود مرحوم حاج غلامرضا انارکی محمدی مقام نخست و تیم‌های موبایل ناجی و ایساکو حمیدی مقام‌های دوم و سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همچنین تیم شرکت تعاونی روستایی گلشن به عنوان تیم اخلاق، حمید خدادادی از تیم شادروان چاهخوزاده به عنوان بازیکن اخلاق، محمدرضا جعفری از تیم ایساکو حمیدی به عنوان آقای گل مسابقات، محمدرضا احمدی از تیم موبایل ناجی به عنوان بهترین دروازبان، احمدرضا جعفرپور از تیم یادبود انارکی محمدی به عنوان بهترین بازیکن، ابوالفضل عسکری از تیم جوانان خیبر به عنوان پدیده مسابقات و علی چاهخوزاده از تیم شادروان چاهخوزاده به عنوان بهترین سرپرست معرفی شدند.

اختتامیه این مسابقات باحضور معاون سیاسی فرماندار، سرپرست اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال شهرستان انار و تیم‌های شرکت کننده برگزار و در پایان به تیم‌های برتر بیش از ۷۰ میلیون ریال جوایز نقدی وغیرنقدی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار