آغاز طرح پایش زندانیان استان کرمانشاه

بیش از یک هزار و ۱۰۰ زندانی از آغاز طرح پایش زندانیان استان کرمانشاه با بررسی وضعیت تعداد سه هزار و ۳۰۰ زندانی این استان آزاد شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن مرادی‌فر رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمانشاه با بیان اینکه طرح پایش زندانیان یکی از طرح‌های مهم ریاست قوه قضائیه است، گفت : این طرح با اهتمام رئیس کل دادگستری و با حضور نهاد‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و زندان‌های استان کرمانشاه با جدیت مورد پیگیری قرار گرفته است.

او گفت : به همین منظور هدف تمامی قضات محاکم عمومی و انقلاب از حضور در زندان مرکزی کرمانشاه، همکاری با نهاد‌های ارفاقی برای کمک به زندانیان است.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب کرمانشاه افزود: در مورد محکومیت‌های مالی چنانچه بر قضات محرز شود که زندانی توان پرداخت را نداشته تخفیف‌هایی را صادر می‌کنند تا آن‌ها بتوانند میزان بدهی خود را از راه‌های دیگری پرداخت کنند.

او با بیان اینکه ساخت زندان مجازات جمعی محسوب می‌شود، ادامه داد: زندانی کردن افراد علاوه بر ایجاد مشکلات برای خود زندانی، برای اطرافیان و خانواده‌هایشان مشکل ساز می‌شود.

 مرادی‌فر افزود: حدود یک هزار نفر از زندانیان، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار