انهدام باند ۳ نفره سارقان موبایل قاپ

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ تن از اعضای باند ۳ نفره موبایل قاپی خبر داد و گفت: در این رابطه یک سارق و مالخر دستگیر شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی اظهار کرد: چهاردهم آبان ماه پرونده‌ای با موضوع موبایل قاپی در کلانتری ۱۰۱ تجریش به شکایت خانمی ۳۰ ساله تشکیل و به دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهار کرد: ساعت ۳ بعدازظهر سیزدهم آبان ماه در پارک با گوشی همراهم در حال مکالمه بودم که ۲ موتورسوار با یک دستگاه موتور سیکلت پلاک مخدوش تلفن همراهم را قاپیده و متواری شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق می‌شوند یکی از سارقان به نام شهروز را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروز درتحقیقات بعمل آمده ضمن قبول بزه انتسابی اظهار داشت، سرقت را با همدستی یکی از دوستانش به نام کامران انجام داده و گوشی را به مبلغ ۲۶ میلیون ریال فروخته است.

سرهنگ شریفی افزود: پس از شناسایی خریدار، او نیز دستگیر و تلفن همراه مسروقه به مال باخته مسترد شد و پرونده برای تعیین و تکلیف قضائی به دادسرای ناحیه یک ارسال شد.

وی اضافه کرد: موبایل قاپ با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد و تلاش برای دستگیری کامران ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار