در بجنورد؛

توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی در مناطق کم برخوردار

مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی نیروگاه بجنورد از توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته بهداشتی، معیشتی و فرهنگی در محلات کمتربرخوردار بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  امین افراسیابی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی نیروگاه بجنورد گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، دفتر تسهیلگری و توسعه محلی که مناطق کمتربرخوردار نیروگاه، صادقیه، شیرآب و حصارشیرعلی بجنورد را تحت پوشش دارد، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی با اولویت خانواده‌های محروم و آسیب‌پذیر کرد.

افراسیابی افزود: تاکنون حدود ۹ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، مایع ضدعفونی سطوح و مایع ضدعفونی دست در بین اهالی محلات توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


افراسیابی ادامه داد: همچنین در راستای آگاه سازی برای مقابله با بیماری کرونا، اقداماتی از جمله توزیع بروشور، نصب بنر‌های اطلاع رسانی در محلات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اطلاع رسانی در فضای مجازی ویژه اهالی محلات انجام شده است.

او برگزاری کارگاه‌های تاب آوری، مدیریت استرس و اضطراب، مقابله با خشونت ارایه مشاوره‌های حقوقی و مددکاری و اقداماتی در راستای غنی سازی اوقات کودکان در منزل با توجه به عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس را از دیگر اقدامات در این زمینه ذکر کرد.

افراسیابی گفت: با هدف حمایت از قشر‌های آسیب پذیر مناطق کمتربرخوردار بجنورد، بالغ بر هزار بسته معیشتی، غذای گرم، بسته تحصیلی، بسته‌های بازی و سرگرمی و کتاب‌های آموزشی توزیع شده است.

دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محلات نیروگاه، صادقیه و حصارشیرعلی بجنورد با قرارداد جهاددانشگاهی خراسان شمالی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و شرکت مادرتخصصی نقش کلیک از سال ۹۷ تاسیس شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.