رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

انتقال آب خط قرمز مردم خوزستان است/ از عملکرد استاندار سابق انتقاد داریم

حسینی انتقال آب را به عنوان خط قرمز مردم خوزستان عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات استان باید در دستور استاندار جدید قرار گیرد.

سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در حاشیه جلسه معارفه استاندار خوزستان با آرزوی موفقیت برای قاسم سلیمانی دشتکی در جایگاه خطیر استاندار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: علاقمند هستیم با هم افزایی و پرهیز از هرگونه حاشیه به حل مشکلات و پیشرفت استان به بهترین شکل ممکن کمک کنیم.

او خط قرمز مردم خوزستان را بحث انتقال آب عنوان کرد و افزود: به عنوان نماینده مردم وظیفه دارم چند اولویت را به استاندار منتقل نمایم که از آن جمله می‌توان به کنترل و مهار کرونا، ساماندهی فاضلاب شهری، احیای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، توسعه راه‌های روستایی و خطوط ریلی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان اشاره کرد.

حسینی بیان داشت: یکی از محور‌هایی که استاندار خوزستان باید بر روی آن تمرکز کند و برنامه ریزی سازمان یافته‌ای برای آن داشته باشد اولویت سنجی و هدف گذاری برای حل مشکلاتی است که از منظر مردم مهم‌ترین چالش‌های استان تلقی می‌شوند، اگر چه اعتقاد داریم میزان اعتبارات تخصیصی به استان همواره با حجم کار‌های بر زمین مانده هم خوانی کامل نداشته، ولی در صورت برنامه ریزی مدون می‌توان با اعتبارات موجود نیز اقدامات اثر گذاری را انجام داد.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در عین تعامل و همکاری با مجموعه مدیریت اجرایی استان بر ارزیابی و نظارت دقیق بر عملکرد مدیران تاکید داریم و در صورتی که مسجل شود مدیری در فضای خدمت به مردم و صیانت از منافع استان و بیت المال قرار ندارد از همه ابزار‌های قانونی در برخورد با او استفاده می‌کنیم.

او در پایان اظهار داشت: انتقاد ما به استاندار سابق فقط احکام دقیقه نود او نبوده، بلکه نقد‌های دیگری بر عملکرد شریعتی نیز مطرح بود که به هر تقدیر امیدواریم از سوی استاندار جدید پوشش داده شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۳۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
نماینده باید اینطوری شجاع باشه و حرفش رو با شجاعت بزنه، احسنت، امیدواریم مشکلات هم به سرعت حل بشن