کرونا بلای جان یک بوشهری دیگر شد

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر گفت: کرونا یک قربانی دیگر در استان گرفت و تعداد فوتی‌ها به ۸۷۶ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری،دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان  بستری‌شده‌اند و اکنون ۷۶ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۹ نفر به کرونا مبتلا بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید که خانمی با ۶۱ سال سن و سابقه بیماری بیماری دیابت و فشار خون بود.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۵ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، عنوان کرد: از این تعداد هشت نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۹ هزار و ۶۸۳ مبتلا به این ویروس در استان بوشهر شناسایی شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تا کنون ۸۷۶ نفر در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند که از این تعداد ۱۴ نفر مشکوک به این بیماری بوده‌اند.

 کشمیری، افزایش آمار مبتلایان به کرونا را زنگ خطری برای استان خواند و از مردم خواست دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.