صفایى: از جامعه داورى براى اظهارات قلعه‌نویى عذرخواهى مى‌کنم

داور فوتبال کشورمان در مورد صحبت‌هایی که امیر قلعه نویی انجام داده بود توضیحاتی مطرح کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، على صفایى داور فوتبال کشورمان، در خصوص صحبت هاى امیر قلعه نویى و اعتراضاتى که به داوران داشت گفت: از جامعه داورى براى اظهارات قلعه نویى، عذر خواهى مى کنم. از سرمربى گل گهر خواهش مى کنم، بدون مدرک صحبت نکند و براى دفاع از خود، به سازمان لیگ مراجعه کند.

او در ادامه افزود: اصلا کار درستى نیست که با آوردن نام داور در برنامه زنده، او را خراب کنیم. ممکن است تمرکز این داور بهم بخورد.

داور فوتبال کشورمان تصریح کرد:اکثر تیم هاى لیگ برتر معتقدند اشتباهات داورى به ضررشان بوده. براى کدام تیم‌ها این اتفاق افتاده است؟

صفایى در ادامه صحبت هاى خود گفت: در کجاى دنیا، از دقایق نخست مسابقه، نسبت به عملکرد داور اعتراض و حجمه وارد مى شود. بعضی از تیم‌ها به ارکان داورى توهین مى کنند.

او ادامه داد: داوران در فوتبال کشورمان، با کم‌ترین دستمزد، عاشقانه کار مى کنند. لباس هاى داوران، کم‌ترین کیفیت را دارد. درست نیست که امکانات را در اختیار داوران قرار نمى دهند.

صفایى در پایان صحبت هاى خود گفت: به هر داورى، ٢٥ روز یک بار قضاوت مى رسد. این اصلا منصفانه نیست. باید مربیان، برخورد خود را نسبت به داور عوض کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وطن
۲۲:۲۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
به کلیه مسولینی که به فکر آرامش درتیم پرسپولیس ازسالیان قبل هستند وهمیشه به فکر آشوب وبحرانی کردن وضعیت استقلال هستند تشکر می کنم و همه مجریان که براین شعله آتش استقلال دمیدندتشکر می کنم.