الهویی: هیچ داور و مجموعه‌ای قصد عذرخواهی از گل گهر را ندارد/ امیدوارم عدالت در مورد تمام تیم‌ها یکسان باشد

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره بازی با پرسپولیس و سایر مسائل، توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری قبل از مسابقه با پرسپولیس، اظهار داشت: رقیب فردای ما یک باشگاه بزرگ و با کیفیت است. پرسپولیس در چند سال گذشته ثبات خوبی داشته که در نتایج ۴ سال اخیر آن‌ها قابل مشاهده است. از طرفی حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان کیفیت بالای این تیم را نشان می‌دهد.

او افزود: ما هم گل گهر هستیم و نسبت به فصل گذشته کیفیت بالاتری داشته‌ایم. صاحب سبک هستیم و شاخص‌های فوتبال مدرن را از خودمان نشان می‌دهیم. فردا بازی دشواری برای ما و دیدار دشوارتری برای پرسپولیس خواهد بود. طی چند هفته گذشته به روند خوب خود برگشته‌ایم. عملکرد خوب بچه‌ها با کسب نتیجه شده است، هرچند از داوری‌ها همچنان متضرر هستیم. حتی بعد از پیروزی مقابل نساجی هم به داوری‌ها معترض بودیم.

الهویی: متاسفانه هیچ داور و مجموعه‌ای قصد عذرخواهی از تیم گل گهر و بازیکنان را ندارد. بابت این بی عدالتی متاسف هستیم. هفته به هفته در کنار رشد فنی، رشد شخصیتی بازیکنان را هم دیدیم. بازیکنان داخل زمین و روی نیمکت یک دل هستند و نسبت به ابتدای فصل قلب شجاع تری پیدا کرده‌اند.

او اضافه کرد: امیدواریم کیفیت فنی خوبی را ارائه دهیم زیرا بازیکنان با کیفیتی در نیم فصل دوم به ما اضافه خواهند شد. ما قوی هستیم و در نقل و انتقالات قوی تر خواهیم شد. استادیوم شهید سلیمانی بسیار با کیفیت است. امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

مربی گل گهر درباره وضعیت مصدومان و محرومان این تیم، گفت: با توجه به اتفاقی که برای گادوین منشا رخ داد، این بازیکن را در اختیار نداریم. امیدوارم عدالت در مورد تمام تیم‌ها یکسان باشد که البته چنین چیزی فعلا اتفاق نیفتاده است. محسن کریمی و پیمان رنجبری در این مسابقه غایب خواهند بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار